|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KristianMO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 15:15 |
Hej Er lidt på Herrens mark og håber i kan hjælpe! Har for første gang lige for 2 min. siden bestilt min nye forstærker fra Tyskland. Mit tysk er ikke det skrappeste, men syns da så nogenlunde jeg forstod hvad de guidede mig igennem på hjemmesiden! Forstår bare ikke, jeg bedte om at betale med "credit card", men da jeg i ro og mag venter på siden hvor jeg skal indtaste mit kort-nummer kommer frem, så står der skisme bare at min ordre er accepteret Skal det forståes sådan at når forstærkeren bliver leveret, så tager fragtmanden imod dankort..?? På forhånd tak Kristian |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
Hvad står der i ordrestatus vedr betalingen?
|
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Det var lidt nemmere, hvis du fortalte hvilken butik du købte i.
Mange butikker, sælger kun ved forudbetaling, når det er til Danmark. Derved overstyres kreditkort valget. Du kan se i din mail, om det er en accept af handlen og om de venter på bankoverførsel. |
|
![]() |
|
KristianMO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Forstærkeren er købt hos http://www.mediaran.de/ |
|
![]() |
|
Naken ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Jeg købte min Onkyo 605 hos Mediaran. Da var der ingen problemer med at betale med kreditkort. Mener at det bare var en del af bestillingsproceduren, og at jeg indtastede kreditkort oplysningerne direkte ved bestillingen. Dog var det i november jeg bestilte, så husker det ikke 100 %. |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder da rimelig fortrøstningsfuldt så - forstår bare ikke hvorfor jeg ikke fik muligheden for at indtaste kreditkort oplysninger..
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |