|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zulatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 15-April-2008 kl. 16:14 |
Hej Jeg har købt mig en Shuttle SG33G5M D'vo som jeg bruger til HTPC, og den er jeg egentlig fint tilfreds med, men kunne godt tænke mig et andet grafikkort, har tænkt på et ATI HD 2600 XT. Mit problem kommer her angående strømforsyning, da jeg har en 250w strømforsyning som følger med, samt eneste større (i samme mål) jeg kan finde er en 300w, og da dette ikke er meget ville jeg høre om der var nogen som havde en idé om hvor meget strøm en computer bruger under afvikling af High Definition materiale. Den skal ikke bruges til spil. Specs: |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan gå ned på teknisk forvaltning og låne udstyr til at måle....Ganske gratis.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Zulatin ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
okay, det vidste jeg ikke man kunne, det må jeg kigge på så.
|
|
![]() |
|
angak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Du må gerne lige skrive når du når frem til en konklusion. Jeg er nemlig ved at købe det samme kabinet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |