recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaystation Store

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mattias.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation Store
    Sendt: 16-April-2008 kl. 12:58

Hey!

Er det kun mig der synes at den nye PS Store er helt ude i hampen?

Den er overdrevet langsom til at hente thumbnails til spillene og halvdelen af indholdet er fjernet eller flyttet et eller andet mystisk sted hen. Virkede fint inden opdatering til den nyeste version

Og så et side spørgsmål: Hvor finder I FIFA08 demoen? Kunne hverken finde den på den gamle eller i den nye Store?

// mattias

Til top
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 13:12
Jeg fik 2.3 opdatering i går, og det gik det lidt galt med store delen ja. Den er blevet sygeligt langsom nu, og det tager en krig at finde noget derinde nu, men mon ikke de retter det hurtigst muligt ? :)
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 13:32

Oprindeligt skrevet af nfspower nfspower skrev:

Jeg fik 2.3 opdatering i går, og det gik det lidt galt med store delen ja. Den er blevet sygeligt langsom nu, og det tager en krig at finde noget derinde nu, men mon ikke de retter det hurtigst muligt ? :)

SCEE explains slow image loading on PS Store

Posted on April 16th, 2008 at 05:33 EDT

Sony has said that the slow speeds of thumbnail graphic downloads on the new PlayStation Store are down to demand.

"We are aware that many of you have experienced delays whilst the PS Store's thumbnail icons are being downloaded," community team leader Lestrade wrote on the official PS3 forum.

"This is a temporary consequence of a new system implementation and high global traffic levels, and will be resolved within the next few days."

The redesigned store launched yesterday and no longer runs in the console's web browser. You will need firmware 2.30 to access it, so head off to that System Update screen and put the kettle on.

In addition to the fancy new Store, this week will also bring with it the Metal Gear Online beta, which goes live tomorrow, a new Warhawk expansion and a patch for Lair that adds analogue controls.

Kilde: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=132445

Redigeret af jobs - 16-April-2008 kl. 13:36
Til top
Jonfer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2008
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:13
uuh den nyhed kan jeg godt li.... skal da helt sikkert prøve Metal Gear Online beta weeee 
men ja den er godt nok sløv med thumbnail's lige pt

mht fifa08 euro demo'en, så hentede jeg den igår.. kan så ikk huske hvor, men var vel bare inden under sports ?!?

Redigeret af Jonfer - 16-April-2008 kl. 14:14
Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:16

Oprindeligt skrevet af Jonfer Jonfer skrev:

uuh den nyhed kan jeg godt li.... skal da helt sikkert prøve Metal Gear Online beta weeee 

mht fifa08 euro demo'en, så hentede jeg den igår.. kan så ikk huske hvor, men var vel bare inden under sports ?!?

Ja det er meget langsomt, men du kan se teksten tilhørende den maglende thumbnail i venstre side af menuen. Det er der med det samme så man behøver ikke, at vente... men det er irriterende. Håber ovenstående beretning viser sig, at være rigtig

Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:19

Der ligger ingen FIFA08 under Sports hos mig - det der kommer tættest på er Euro08

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:22
Fifa 2008 Har ikke været der længe. 
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:34
Oprindeligt skrevet af mattias.dk mattias.dk skrev:

Der ligger ingen FIFA08 under Sports hos mig - det der kommer tættest på er Euro08

Han skriver også fifs08 EURO demo'en ;)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:43
Ja det er 2 foskelige spil. Engang var der en demo af Fifa 2008. den er der ikke mere. Nu er der en demo af Euro 2008 og sådan har det været længe 

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:43

Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Fifa 2008 Har ikke været der længe. 

Læste da i forrige uge, at der var en der havde hentet det til sin nye PS3 - derfor det ikke givet nogen mening...

Og ja, ser nu at han skriver Euro, men hæftede mig kun ved FIFA - og Euro08 er da vist UEFA, ikke FIFA?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 14:55
Det er den samme spiludgiver der udgiver begge spil. Electronic arts.

I Spillet Fifa 2008, er der også landshold med, men der er ikke nogen færdige lavede turneringer så som Europa mesterskaberne i fodbold som starter her til sommer. Der imod er der tuneringer for alle de foskelige landes ligaer Premier league, Primera division, super ligaen OSV...  (man kan sagtens selv lave sine egne turneringer, hvis man vil bruge landshold så der er ikke noget problem )

Spillet UEFA EURO 2008 fokuserer på de kommende europa mesterskaber, så her turneringerne lavet på den måde.

Selve spillene minder utroligt meget om hindanden. Jeg har kun Fifa 2008, men har prøvet demoen af Euro 2008, og der er ikke meget forskel umiddelbart, en lille smule skulle der vidst være jeg er ikke helt klar over hvad.

Men umiddelbart, er det vidst bare et smart trick Fra Electronic Arts, at sælge et nyt spil hvergang der starter en ny tunering.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2008 kl. 15:04

Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Det er den samme spiludgiver der udgiver begge spil. Electronic arts.

I Spillet Fifa 2008, er der også landshold med, men der er ikke nogen færdige lavede turneringer så som Europa mesterskaberne i fodbold som starter her til sommer. Der imod er der tuneringer for alle de foskelige landes ligaer Premier league, Primera division, super ligaen OSV...  (man kan sagtens selv lave sine egne turneringer, hvis man vil bruge landshold så der er ikke noget problem )

Spillet UEFA EURO 2008 fokuserer på de kommende europa mesterskaber, så her turneringerne lavet på den måde.

Selve spillene minder utroligt meget om hindanden. Jeg har kun Fifa 2008, men har prøvet demoen af Euro 2008, og der er ikke meget forskel umiddelbart, en lille smule skulle der vidst være jeg er ikke helt klar over hvad.

Men umiddelbart, er det vidst bare et smart trick Fra Electronic Arts, at sælge et nyt spil hvergang der starter en ny tunering.

Tak for feedback - så prøver jeg demoen af UEFA Euro 2008 istedetfor

Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu