Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24801
|
Emne: Logitech Harmony 895 Sendt: 16-April-2008 kl. 20:54 |
angående denne fjernbetjening, Logitech Harmony 895. vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med denne, eller lignende betjeninger. vil jeg da også gerne høre om, da jeg godt kunne tænke mig, at slippe for et virvar af fjernbetjeninger.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Point: 4342
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:09 |
Jamen Flemming, det er din heldige dag i dag, jeg har lige akkurat 5 sek. erfaring med denne!! Og jeg kan sige så meget, som det er MEGET let at sætte batteriet i, og tilslutte størm osv...
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |
rhsin
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:13 |
jeg har haft min i en 3 ugers tid.. min kone elsker den.. og jeg må nok også sige den bare kører derudaf.. så den kan klart anbefales 
Det den ikke allerede har i databasen kan den lære.. bare du har originalfjernbetjeningen.... men der ligger altså uhyggeligt mange enheder i databasen alt .. selv dine fjernbetjente køkkenmaskiner hvis du har det 
Jeg må bare nøjes med en kone 
|
Mvh
René
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:14 |
jamen, det var da dejligt. og så glæder jeg mig til at høre lidt mere om, hvordan det virker. vi kan vel tale om den her, i denne tråd.
jeg vil jo gerne have udskiftet alle de andre, fjernbetjeninger.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:16 |
rhsin skrev:
jeg har haft min i en 3 ugers tid.. min kone elsker den.. og jeg må nok også sige den bare kører derudaf.. så den kan klart anbefales 
Det den ikke allerede har i databasen kan den lære.. bare du har originalfjernbetjeningen.... men der ligger altså uhyggeligt mange enheder i databasen alt .. selv dine fjernbetjente køkkenmaskiner hvis du har det 
Jeg må bare nøjes med en kone 
|
det lyder da bare godt, og den er nem at sætte op?
og er der en form for box som skal tilsluttes, hvis enhederne skal stå i et skab?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
atdjei
Super bruger
Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:21 |
flemming larsen skrev:
angående denne fjernbetjening, Logitech Harmony 895. vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med denne, eller lignende betjeninger. vil jeg da også gerne høre om, da jeg godt kunne tænke mig, at slippe for et virvar af fjernbetjeninger. |
Hej Flemming
Jeg har for ca 1 måned siden købt Logitech Harmony One.
Den virker perfekt til mit setup, jeg har følgende udstyr.
Samsung LE40M61, HT-P1200, BD-1400 og Samsung SMT-H3106 dekoder.
Toshiba HD-EP35 og en 4 ports HDMI og Optisk switch.
Jeg har også min gamle Xbox og en Medion multi medie pc tilsluttet switch og anlæget.
En af mine venner har også købt den, (han har også en model 885) og er også rigtig glad for den nye Harmony One.
Kan varmt anbefales.
Hilsen Jimmi
|
 |
Lars Bjerg
Bruger
Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:22 |
Jeps, der er en utrolig god guide når du har installeret programmet til den. Hvis du skal have gemt alle dine ting væk, ligesom jeg, skal du bruge RF-IR omformeren som følger med. Her kan du så enten vælge og trække ledninger fra boksen til hver IR modtager på dine komponenter, eller bare sætte den på lågen lidt foran dem.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:27 |
atdjei skrev:
flemming larsen skrev:
angående denne fjernbetjening, Logitech Harmony 895. vil jeg høre om der er nogen som har erfaring med denne, eller lignende betjeninger. vil jeg da også gerne høre om, da jeg godt kunne tænke mig, at slippe for et virvar af fjernbetjeninger. |
Hej Flemming
Jeg har også min gamle Xbox og en Medion multi medie pc tilsluttet switch og anlæget.
En af mine venner har også købt den, (han har også en model 885) og er også rigtig glad for den nye Harmony One.
Kan varmt anbefales.
Hilsen Jimmi
|
lå alle de forskellige maskiner i betjeningen i forvejen, eller skal man sætte den op? hvad kostede din?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:29 |
Lars Bjerg skrev:
Jeps, der er en utrolig god guide når du har installeret programmet til den.
Hvis du skal have gemt alle dine ting væk, ligesom jeg, skal du bruge RF-IR omformeren som følger med. Her kan du så enten vælge og trække ledninger fra boksen til hver IR modtager på dine komponenter, eller bare sætte den på lågen lidt foran dem.
|
det er ret fedt at man kan gemme maskinerne væk. er der så ir modtagere med i pakken?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Lars Bjerg
Bruger
Oprettet: 01-December-2007
Point: 145
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:31 |
Jeps, alt er med hvad du skal bruge. Du skal selv lægge dine "koder" på fjernbetjeningen til at starte med, via en meget god guide.
Jeg gav 1580 for min af ny.
|
 |
atdjei
Super bruger
Oprettet: 26-Oktober-2005
Point: 272
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 21:36 |
flemming larsen skrev:
atdjei skrev:
flemming larsen skrev:
Hej Flemming
Kan varmt anbefales.
Hilsen Jimmi
|
lå alle de forskellige maskiner i betjeningen i forvejen, eller skal man sætte den op? hvad kostede din?
|
Man skal installere noget software, der kan man hente alle komponenterne, der er en del opsætning, så man skal bruge nogle timer på at sætte den rigtig op.
Jeg gav 1400,- for en måned siden, men den er vist faldet til ca. 1100,-
PS. den kan kun IR.
Hilsen Jimmi
|
 |
Asklepios
Guld medlem
Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
|
Sendt: 16-April-2008 kl. 23:30 |
Jeg har lige hurtigt sat min op, det tog ikke lang tid, ca. 2 timer... Og i det store hele spiler det bare. Nu mangler finpudsningen bare lige. Dog mangler jeg lige at få min HDD til at spille. Da jeg har en BD og en HDD fra Panasonic, bruger de samme IR koder, hvorfor jeg har sat HDD'en til IR set 2, og BD står til IR set 1. Så nu er jeg lige ved at opdaterer "pinden", og så skulle det gerne spille...  Så alt i alt, mange points herfra!  Den kan endda styre min Velodyne subwoofer, som iøvrigt var at finde under "husholdningsmaskiner"!!
Redigeret af Asklepios - 16-April-2008 kl. 23:31
|
De bedste hilsner Simon
B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash)
Atlas Cables
|
 |