recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dine spil (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDine spil (PS3)

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Emne: Dine spil (PS3)
    Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:12
Hvad med at få en tråd omkring de spil, som folk har til deres PS3 (og evt. andre konsoller)? Så kan man jo skrive lidt om spillene og på den måde måske give inspiration til andre.

Jeg har pt 2 spil (har lige fået min PS3 i går ):

Uncharted: Drake's Fortune:
Jeg har altid været storfan af Tomb Raider spillene, så dette spil måtte jeg bare eje! Indtil videre skuffer det ikke. Det er superflot og godt lavet. Jeg skal dog vende mig til at styre med en controller (er vant til mus + tastatur på PC ). Især skydesekvenserne er ret svære for mig, da jeg hele tiden kommer til at bytte om på knapperne osv. Men det er et godt spil i bedste Tomb Raider stil! Eneste ulempe er pt. at det virker meget lineært (ikke den store mulighed for at fare vild osv).

Ratchet & Clank - Tools of Destruction:
Jeg havde hørt meget godt om dette spil, men var alligevel lidt skeptisk, idet spillet kan spilles fra 7 år og op (læs: det ville måske være for nemt og lidt kedeligt), men jeg skal da love for, at jeg er blevet positivt overrasket. Det spil er bare ALT for sjovt. Super cool udvalg af våben (discokuglen er da for grineren) og sjov historie. Er vildt imponeret over flyvesekvenserne!

Jeg skal have flere spil!!! Det er da bare for sjovt med PS3 i stedet for sin alm. PC.
Anders
Til top
tobey17 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:26
Jep:).. PS3 styrer for vildt:p..ehhe..

Glæder mig dog til at spille på min kommende plasma 42 px80, som jeg nok bestiller i aften når bestilingslisten kommer

men har nok omkring 18 spil indtil videre.hehe


PS3..game on:)
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:33

Oprindeligt skrevet af andefeldt andefeldt skrev:



Jeg har pt 2 spil (har lige fået min PS3 i går ):

Uncharted: Drake's Fortune:

Ratchet & Clank - Tools of Destruction:

Jeg har haft ps3 siden den kom ud og har 4 spil, så det går hurtigst for dig alligevel..

Deriblandt uncharted, er kun nået ind i grotten fra stranden, så jeg har vist lang vej endnu.

Ratchet er dog fint nok, flotte hurtige effekter.. jeg er dog ellers mest til ræs.

Så køb  "Burnout paradise", det er nogle spetakulære effekter når biler crasher, og det kører næsten for hurtigt i nogle scener..
Byen er dog stor, og der er mange måder heri at prøve bilerne.. har da nok brugt 8-9 timer her nu.

"Ridgeracer7" det er da også fint nok, og at opnå at få en af de hurtigere biller tager vistnok sin tid.. syntes drifting er rimlig ok.
Ville godt lære det i en rigtig bil!

Prøv at få den på nettet, du kan hente rigtige mange demo af spil der, og se før du køber, og så finder du nogle demo'r hurtigere end andre, når du laver konti for EU , USA og Japan, de spil jo udgives forskelligt i disse lande, så demor kommer lidt hurtigere frem i USA..
Den boks skal bare være på PS netværket.

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 17:59
Jeg har haft PS3 (60GB) i 4 måneder nu og er enormt glad for den, og jeg har fået gennemført følgende spil: Resistance: Fall of man, The Darkness, Medal of Honor Airborne, Unreal Tournament 3, Turok, Call of Duty 4, Uncharted: Drakes Fortune, Assasins Creed, Rainbow Six Vegas. Derudover har jeg Formula1, Motorstorm, Tiger Woods 08, Ninja Gaiden Sigma og Oblivion GOTY.

Generelt synes jeg at de fleste spil er grafisk utroligt flotte og de har også rigtig god lyd og er sjove at spille. Men jeg synes at især FPS'erne er utroligt korte i singleplayer delen. Det er bestemt ikke som i gamle dage da fx Halflife 1 kom, det var et spil, som jeg troede aldrig ville ende.

Jeg ved da godt at verden har ændret sig i forhold til gamle dage med Doom, Quake og Halflife og det at det nu er især online multiplayer genren som er i fokus. Men alligevel så synes jeg at spilproducenterne slipper lidt for nemt afsted med at tage +500,- for et spil som kun tager 5-6 timer at gennemføre i singleplayer mode.

Selvom jeg klart foretrækker FPS genren, så er Oblivion nok det spil som har imponeret mig mest. Grafikken og stemningen er i top og historien er lang og verdenen endnu større.

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 18:54

Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Men alligevel så synes jeg at spilproducenterne slipper lidt for nemt afsted med at tage +500,- for et spil som kun tager 5-6 timer at gennemføre i singleplayer mode.


Helt enig. Jeg var også totalt skuffet over COD4 kun tog få timer at fuldføre.

Men jeg synes dog der er en tendens der siger, at det på spilkonsoller skal være nemmere, end på PC. Jeg har FPS spil på PC, som jeg har haft adskellige måneder, som jeg end ikke har fået gennemført. (Farcry for lige at nævne et enkelt).

 

Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2008 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Men jeg synes dog der er en tendens der siger, at det på spilkonsoller skal være nemmere, end på PC. Jeg har FPS spil på PC, som jeg har haft adskellige måneder, som jeg end ikke har fået gennemført. (Farcry for lige at nævne et enkelt).



Ja, spillene er nemmere på consol end på PC. Jeg har selv oplevet det med Unreal Tournament 3. Men HVORFOR skal det være sådan? Konsoller henvender sig jo kun til gamere mens pc'ere også er for os som elsker at 'spille' Excel og andre spændende ting:-).  Kan det være fordi styringen på konsoller er sværere og så har man sænket sværhedsgraden? Jeg synes selv at styringen i fx COD4 er kluntet i forhold til pc. Det går noget nemmere med mus og tastatur. Jeg føler mig mere som Dumpo end Rambo når jeg spiller FPS'ere på PS3en.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 08:18

Jeg har haft PS3 siden maj 2007 og er kisteglad for den!

Indtil videre indeholder min spilsamling følgende:

Oblivion (game of the year edition)
IMHO bedste spil til PS3 indtil nu. Ekstremt stort og dybt rollespil.
Jeg har lagt 200+ timer i spillet og mangler stadigvæk en ret stor portion. Spillet justerer sig løbende til i forhold til ens færdigheder, så det bliver aldrig kedeligt. Et absolut must have!
Gamespot karakter: 9,5

Assassins Creed
Det gamle mellemøsten. Snigmyrderi. Parkour ad libitum. Genialt.
Jeg blev en lille smule skuffet over ensformigheden i spillet. Udforsk, udfør miniquests og snigmyrd dit primære mål. Repeat.
Men det er stadigvæk et kanon godt spil!
Gamespot karakter: 9,0

Call of duty 4
Uden tvivl et af de flotteste og mest gennemførte spil til dato (med undtagelse af Oblivion). Det har vundet et utal af priser, så jeg vil slet ikke forklare hvor fedt jeg synes det er. Det er der et hav af spilanmeldere der allerede har sagt på en bedre måde.
Også et must have!
Gamespot karakter: 9,0

Uncharted
Moderne Indiana Jones? Ja tak! Det visuelle er helt i top i junglen. Skygger, vand og planter ændrer sig hele tiden og omgivelserne føles meget mere levende i noget andet spil jeg har oplevet.
Endnu et must have!
Gamespot karakter: 8,0

Guitar Hero III
Som fritidsrockmusiker er dette spil helt genialt. Der er bare et eller andet fedt og underholdende ved at give den gas til nogle gode gamle rockklassikere. Også selvom det er på en miniature plastikguitar
Gamespot karakter: 8,0

Motorstorm
Fulgte med min første PS3. Rigtig godt bilspil som fungerer lidt anderledes end så mange andre. Mange forskellige køretøjer og alting foregår i ørkenen. Masser af timers underholdning.
Gamespot karakter: 7,9

NFS: ProStreet
God, "gammeldags" pimp din bil og ræs den i smadder spil. Eller ... nu har de så endelig fået indbygget lidt straf, hvis man kører bilen i smadder. Det er absolut ikke et særligt dybt spil. Indeholdet er som følger: Kør ræs, opgrader bil, unlock nye løb .... gentager man nok gange, får man lov til at køre mod noget boss-typer. Weee .... absolut ikke et must have, med mindre man er fan af serien
Gamespot karakter: 7,0

Tidligere har jeg haft FIFA 08, som dog aldrig rigtigt fangede mig, selvom jeg var kæmpe fan af FIFA 07.

Lost: Via Domus er påvej i posten og skulle gerne lande senere i dag. Spillet er udelukkende købt for min kærestes skyld, da hun bedst kan lide adventurespil. Så nu håber jeg sgu at det fænger 



Redigeret af Krjstoff - 04-Marts-2008 kl. 08:28
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 08:26

Har haft PS3 siden december 2007 og har indtil videre følgende spil:

Uncharted: Drake's Fortune: Super fedt, lækker grafik, men det tager kun 10 timer at gennemføre (på hard).

Guitar Hero III: Det er altid fedt at fyre den af og man kan altid finde udfordring (er kun kommet til medium level).

SingStar: Kæresten tvang mig - men det er sgu meget sjovt når man har fået lidt at drikke

... forhåbentlig finder jeg snart tid til at købe Call Of Duty 4

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

SingStar: Kæresten tvang mig - men det er sgu meget sjovt når man har fået lidt at drikke

Sjovt som SingStar ALTID er noget som kæresten gerne vil have, men som man altid selv ender med at gå amok med, når man har drukket sig i hegnet

| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 08:32

Sandal!!!

Du bør snarrest få købt COD4 det er fantastisk!! Især on -line (90% af spillets værdi) Jeg har f.eks haft fornøjelsen af at "nakke" HYLDIG her fra recordere.dk hæhæhæhæ....!! Det er spillet der bare bliver ved med at give valuta for pengene.

Bedste on-line oplevelse jeg har haft siden Gears of War!!

Som  1 Player FPS er det mega godt, men desværre overstået på få timer!

Køb Køb Køb!!!

Mvh

Peter



Redigeret af Pede8000 - 04-Marts-2008 kl. 08:34
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
andefeldt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 10:52
Fedt! Keep 'em coming!

Jeg skal lige have lavet mig en US konto på min maskine. Er der nogen grund til at lave en japansk?

Assasin's Creed står på listen over spil, som jeg skal have. Jeg skal også have et godt racerspil (fx. Burnout Paradise eller Motorstorm).

Guitar Hero III skal indkøbes!
Anders
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 11:09
Jeg mangler også et racerspil, gerne hvor multiplayer er muligt. Jeg skal have Formula 1 på et tidspunkt, da grafikken er sindsyg fed, men er skal nok også have noget gaderace.
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu