|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() Sendt: 07-Marts-2008 kl. 08:59 |
|
Hej alle SÅ er der endelig et tilbus på sonos. Hiffikluben har tilbud på :
Controller 100 = 3200 kr + Zoneplayer 80= 2800 kr Nu samet 4795 kr eller Controller 100 = 3200 kr + Zoneplayer 100= 3995 kr Samlet 5495 kr Det står ikke på deres hjemmeside eler noget andet sted ? men jeg har ringet til butikken i vejle og de siger det er alle butikker og det gælder til og med april . mvh lars |
||
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Er der mon en ny udgave på vej?
|
||
Kristian
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Måske - men Squeezebox Duet lander i løbet af 14 dage. Og prisen er under kr. 3.000,- |
||
![]() |
||
![]() |
||
larsstampe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
![]() |
|
Hej Igen Har lige hentet et sæt og kan kun sige det spiller max. Med hensyn til logitech tiul 3000 så er det helt sikkert et fedt produkt til prisen og meget mere fornuftigt prissat i forhold til sonon . Problemet er bare at de sidste 20% af muligheder og sonas helstøbte løsning koster noget mere. Man kan bla. i sonos bare indtaste en url til det sted hvor musikken ligger , uden brug af externe software feks \\pc1\musik Fedt produkt , men dyrt.
|
||
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Er selv meget i tvivl om jeg skal vælge Sonos eller Squeezebox Duet. Det skal bruges sammen med et Russound multirumssystem og det primære formål vil være at kunne sidde med remoten og vælge hvad musik der skal spilles som en af kilderne til Russound anlægget og evt samtidig være forbundet direkte til mit primære anlæg i stuen. Redigeret af Wilsky - 07-Marts-2008 kl. 14:45 |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Wilsky I korte træk , hvis du har planer om at streame til mere end 1-2 steder er sonos klar at foretrække, da de kører på deres eget wireless netværk og der ved ikke belaster dit normale wireless, som formentlig ikke ville kunne trække max 2 stream steder hvis du samtidig skal browse på internettet og download, så vil Squeezebox helt sikkert komme til at hakke i lyden da de benytter dit alm wireless netværk som ikke kan tåle særlig høj belastning ude at der opstår hakken i lyd streaming.
Men hvis man kun skal bruge 1-2 steder og man syntes at Sqeeze er lige så flot design og føles ligeså lækkert og eksklusivt, og prisen har stor betydning, så ville Squeebox måske være at foretrække. Mit foreslag til alle som overvejer at købe sones, er at gå ned hos Hiffiklubben sætte sig i stolen og så lege en 30 min med deres opsætning, og man vil opdage alle de små ting som der er tænkt over i Sonos. Og måske nogle uhensigmæssig heder i forhold til det man troede eller det man vil bruge det til. Jeg har tænk og læst meget om begge løsninger og arbejde dagligt med edb. Så du må gene ringe hvis du vil have uddybet nogle af de mange overvejelser / fordele ulemper Send mig en mail stampe1@hotmail.com så svarer jeg med mit tlf. Mvh lars stampe
|
||
Mvh
Lars |
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Hej Lars,
Du har købt tilbudspakken, ikke? Følger der oplader med til controlleren? Eller skal den købes separat? Og så lige dagens mystiske spørgsmål - Hvor meget fylder pakken, når man køber det? Kan man nemt selv håndtere det (og tage det med i toget) eller skal jeg tage bilen? ![]() |
||
Anders
|
||
![]() |
||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
|
Der følger ikke stander med til controlleren som du kan stille den i til opladning, men der følger et stik med som du kan proppe i controlleren dette er dog ikke særlig bekvemt så det må klart kunne anbefales at købe holderen til controlleren til 349 ved siden af. Du burde uden problemer godt kunne håndtere papkassen i toget. den er vel ca 50x50x50 og vejer en ca 5-6 kg så det burde ikke være noget problem |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Ingen tvivl om at Sonos er lækkert. Men et workaround for den med at man med Duetten belaster det trådløse er vel blot at købe en ny router. Man kunne som jeg udnytte lejligheden til at opgradere en g til en n draft router. Lade den gamle g router betjene den kommende Duet. Oveni hatten får man så også almindeligvis 4-1=3 ekstra netværkstilslutninger. Og så er der stadig penge tilbage Redigeret af KissmeTiger - 15-Marts-2008 kl. 12:18 |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
klunte1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
|
Jeg har købt squeezebox duetten og jeg synes den hakker en del.ved ikke helt hvad der kan gøres ved det?! :( : |
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
|
Download manualen fra internettet. Der findes 3 måder at forbinde den på: All-wireless, Hybrid og Bridge. Ved at bruge Bridge forbinder man receiveren via kabel, og bruger den som access-point. Dvs at Controlleren ikke forbinder til din trådløse router men direkte til controlleren. |
||
![]() |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Det jeg har gjort er : Min gamle router ( Linksys WRT54GL) er forbundet til min nye router(Linksys WRT350N) fra Lan port til Lan port (Ikke WAN port !!) med et almindeligt netværkskabel (cat 5e)
|
||
Panta rei
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |