recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ipod 5G 30gb video
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketipod 5G 30gb video

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mr poulsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Emne: ipod 5G 30gb video
    Sendt: 18-April-2008 kl. 18:36

hej jeg har ca 500 billeder på min ipod som jeg gerne vil have over på min pc, hordan gør jeg det uden den sletter dem alle? min ipod er sat op til extern disk, men er bare bange for sync min ipod med min pc da der ikke ernogen billeder på den.

Håber virkeligt der er nogen der kan hjælpe mig

Til top
Baseman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2008 kl. 21:45

Jeg ved ikke om du har fundet ud af en løsning i mellemtiden.
Men hvis du har sat din iPod op som ekstern disk, vil den vise sig som et drev når du tilslutter den computeren. (Forsøger iTunes at starte, når du tilslutter iPod'en, kan du skynde dig at lukke programmet, så det ikke begynder at synkronisere - eller stoppe processen ituneshelper.exe inden du slutter iPoden til).

Hvis billederne er gemt i høj opløsning, burde du kunne 'bladre' dig frem til dem med Windows Stifinder.
(Hvis de kun er overført så billederne kan ses på iPod'en, så ligger de vist ikke som almindelig fotos, men som nogle underlige ithmb-filer).

Redigeret af Baseman - 25-April-2008 kl. 21:46
Baseman in color
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu