|
Løsning af KrishAV-problemet |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
Ebolaebola
Bruger Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
Emne: Løsning af KrishAV-problemet Sendt: 20-April-2008 kl. 21:50 |
|
Hej!
Okay, til de af Jer der har fuldt med i tråden "Irriterende situation" er det med fryd i min stemme, at jeg kan meddele alle, at John fra KrishAV netop har sendt mig en mail, hvori der står, at de gerne vil refundere alle udgifter i forbindelse med ombytningen af TVet. Jeg har med andre ord fået bekræftet mit førstehåndsindtryk af både John og KrishAV, hvilket er, at de er ærlige og kompetente AV-forhandlere. Selvom der lige var et sekunds knas på linien, har de alligevel vist sig fra deres sande side og jeg kan med andre ord alligevel varmt anbefale andre at købe udstyr gennem dem. Håber at kunne glæde en masse andre ved at skrive dette |
||
William Faulkner, mit nemesis.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 21:52 | |
Lyder godt, og han er udemærket klart over hvordan dårlig omtale på recordere.dk kan påvirke hans salg
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
Bravia
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 21:57 | |
Sådan...... Super service. Jeg glæder mig til at handle hos ham |
||
Panasonic TH-42PA50 - pioneer 50 " LX5090, Denon AVR-2106,DVD-1920, B&W - PS3 - Samsung HD 3106.
|
||
Lau16
Bruger Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 16:50 | |
Bliver spændende at høre hvordan sagen udvikler sig, vi er jo snart en del der har købt hos Krishav, så der skulle jo helst ikke være nogle problemer, hvis man skulle være uheldig og have en defekt på sit tv Lykke til
|
||
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 18:49 | |
Selvfølgelig er det dejligt at problemet er løst, men at kalde det super service fordi han retter sig efter gældende lovgivning er nok lige at stramme den. Er vi virkelig noget dertil at fordi forhandlerne overholder lovgivningen så er det super service? |
||
nicolais
Bruger Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 19:01 | |
Skal forhandler godtgøre kundens omkostninger ved at indlevere varen til RMA? Det er der vist ikke mange der overholder...
Har du/i citater og gerne links til lovtekster, der præciserer dette? Jeg har så sent som for nogle uger siden måtte sende en wireless router retur, og har da også fået en ny (dog er den brugt og i stykker - så den skal byttes igen - men det er en anden snak), men jeg har da ikke set skyggen af godtgørelse i nogen form. |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 19:09 | |
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/25/ http://www.forbrugereuropa.dk/dansk/fakta/garanti/reklamatio nsret/forsendelse/ /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
nicolais
Bruger Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 19:24 | |
Hej Lars, og tak for mega hurtig respons :D
Jeg fandt faktisk lige dit første link selv... men det tog faktisk lidt tid for mig :) Tak for det. Interessant læsning! :) |
||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 21:40 | |
Er det fælles-europæiske regler, ellers må man vel formode at det er de engelske regler der gælder(kender dem ikke), KrishAV er jo et engelsk firma?
|
||
mvh Christian
|
||
Bravia
Super bruger Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 257 |
Sendt: 21-April-2008 kl. 22:06 | |
Okay...... Jeg var måske lidt hurtig på aftrækkeren. Jeg var ikke lige 100 % opdateret på sagens forløb . Håber dog det var en enlig svale. Forbereder selv et køb fra Krish om et par måneder. Men hvis der er flere negative erfaringer, synes jeg de skal frem her i forrummet. |
||
Panasonic TH-42PA50 - pioneer 50 " LX5090, Denon AVR-2106,DVD-1920, B&W - PS3 - Samsung HD 3106.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 22-April-2008 kl. 03:10 | |
De regler der omtales på forbrugereuropa.dk (se link ovenfor) er det europæriske regler. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Lars
Sendt: 22-April-2008 kl. 03:22 | |
Enig. KrishAV har reddet på en bølge af leverings-succes. Altså smidig og efter omstændighederne hurtig levering. Men nu begynder sager om reklamationer at poppe op, og kommer problemerne (surprise!). Det virker som om KrishAV har sat deres lid til, at det skal fabrikanten her i landet nok klare (og så slipper de jo for udgiften). Men enten ved de ikke at de er ansvarlige - og kun dem! - eller også kører de efter en "går den så går den" politik (hvilket de selvfølgelig aldrig vil indrømme offentligt). Men begge dele er egentlig slemme nok, set fra et forbruger synspunkt. Så jeg kan kun tilslutte mig den skepsis der er kommet omkring KrishAV. For jeg syntes ikke det på nogen måde er bevist, at de lever op til de mest basale forbruger rettigheder. Og i den sammenhæng er blot én sag simpelthen én sag for meget. Og her tænker jeg ikke på at eftergive en sag som denne, men at de i alt hvad de laver 100% støtter op om kunderne og deres rettigheder. Jeg håber dog vi har set den sidste KrishAV-sag herinde. Men noget siger mig, at dette kun er begyndelsen. John Dogra (KrishAV) er måske en flink forhandler, men de har næppe organisationen til at klare reklamationer på tværs af landegrænserne. Ja, jeg tror de kører efter "går den så går den" princippet. Lad os bare sælge en masse varer til Danmark. Går den så går den. /Lars
Redigeret af Lars - 22-April-2008 kl. 03:40 |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |