|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
noeyewar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 18:41 |
|
hej
jeg er studerende og overvejer at kaste en slingbox op hos de gamle, og streame tv signalet til min pc (så jeg kan undvære mit tv). men har lige et par spørgsmål: 1. de har yousee kabeltv (uden nogen former for boks), så jeg går ud fra jeg skal bruge en slingbox pro med kabeltuner, nogen der har erfaring med denne? 2. hvordan er kvaliteten? (de gamle har 1 mbit op) 3. hvor finder jeg sådan en billigst? hos shg koster den jo 2300 hvilket er noget af en bunke penge. håber i kan hjælpe på forhånd tak, mvh kenneth brodersen |
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
|
1+3) Jeg bruger en Slingbox Classic til samme formål (yousee kabel tv), den købte jeg i en 3 butik til 1500,- men den er ved at udgå hos 3 så skynd dig hvis du vil finde en.
2) Jeg har samme upload - forvent ikke super kvalitet, men det er bestemt seværdigt synes jeg. |
||
![]() |
||
OHJ-1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
|
Hej Noeyewar, Har du checket dette link: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35578& KW=OHJ%2D1 Måske du her kan finde svar på de fleste spørgsmål du har her?! Mvh, Ole |
||
Samsung LE46M87BD-Harmony 525
Samsung SMT-H3106 HD Digital PS3 60GB - Onkyo TX-SR605 - Focal JMlab ![]() Beosound 9000 + Beoport 2xPenta mkIII 2xBeolab 8000 |
||
![]() |
||
noeyewar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
hej. tak for linket, har skimmet den før, men mangler især info omkring hvordan det hele taler sammen med en analog antenneforbindelse |
||
![]() |
||
![]() |
|
nu er jeg en smule forvirret. såvidt jeg kan se er der da ingen antenneindgang, så hvordan i alverden tilslutter du den uden brug af fx en kabeltv boks af en eller anden art? alternativt, hvis jeg har overset noget vader jeg ned i 3 butikken her i ålborg og ser om jeg kan købe en her imorgen ![]() |
||
![]() |
||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
|
Slingbox Classic har skam antenneindgang, måske du forveksler den med den nyere model Singbox Solo?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Her er iøvrigt 3's side om slingboxen. Du behøver ikke være 3 abonnent for at købe den såvidt jeg ved, jeg blev i hvertfald ikke spurgt.
Du skal muligvis være forberedt på at 3's ekspedienter ikke ved hvad du snakker om når du spørger til slingboksen - 3 har vist ikke solgt særlig mange af den, i den butik jeg købte den skulle de hente chefen før nogen vidste hvad en slingbox var ![]() Redigeret af uffidon - 21-April-2008 kl. 22:51 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hehe, det er jo 3, så det kan vel ikke komme bag på nogen ![]() men tror jeg futter ned og henter sådan en så, tak for hjælpen |
||
![]() |
||
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Hvis du ikke får fat i en hos 3 , så har jeg en på hånden. Bare send en mail.
|
||
![]() |
||
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Hej Ved I om der er DVB-T tuner i den Slingbox classic som 3 sælger ? MVH Tommy |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Tommy, nej det er der ikke. |
||
![]() |
||
basholm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 302 |
![]() |
|
Hej Tak for svaret. Jeg læste nemlig at den version af Classic der sælges i UK har DVB-T. Ved du så tilfældigvis om Classic kan styre en Maximum T3000 DVB-T modtager ? MVH Tommy
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |