|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 21:19 |
||
Hey
Er helt grøn i Blue ray, så har lige et par kvikke :) Har pt fået bestilt Spiderman Trilogy fra Coolshop (passer det at der ik er tekst på nr 2 ? :() Patriot, Dracula, Resident Evil 2 & Kung Fu Hustle fra DVD.CO.UK samlet lige knapt 400 kr (gode priser må man sige) og 300, Troya & Blade Runner i den lokale Blockbuster. Har set lidt på the hut også (ok priser aswell), og forgæves prøvet at finde en ok australsk side, nogen der har forslag der ? Alle andre billige sider modtages med kyshånd :) Ps kan australsk BR R4 adspilles på en PS3 EU og hvad er leveringstiden fra australien ? |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Dvdcrave er ganske gode. Jeg har personligt meget ringe erfaringer med ezydvd. Det tager ikke specielt længere end fra england, men der plejer at være større chance for at blive taget i tolden. |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Down under er samme region som Europa. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
||
Har også bestilt den fra coolshop, og spurgte på samme tid om de alle var med dansk undertekst ?? Det skulle der være Men nu må vi se når de kommer |
|||
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Forespurgt på mail svarer Coolshop at der er danske tekster på alle tre Spiderman. Var som dig i tvivl, da andre sider netop skriver minus ud for 2eren. Har sendt bud efter den , men er i restordre. Når jeg modtager, giver jeg besked herinde. |
|||
![]() |
|||
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
||
Tusinde tak for svarene allesammen, super brugbare indlæg :)
Jeg ser nærmere på dvdcrave Ja den var også i restordre da jeg bestilte, så der går også lidt inden jeg får den :) Har i flere gode steder så skriv endeligt :) |
|||
![]() |
|||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
||
Såvidt jeg ved, er Coolshops Spidermanboks den samme som man får hvis man køber den i England - 2'eren indeholder IKKE danske tekster. Desuden kan man købe den på www.dvdi.co.uk for ca. 140,- inkl. porto. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja det jeg også lidt urolig for nu jeg har hørt det så mange steder. Det lyder da billigt på den side, men jeg kan simpelthen ikke finde den, ku du ik lige linke :) DVD.CO.UK har også boksen til 175 kr, men de må ikke sende varer for mere end 160 kr stk fordi de sender fra Schweiz som ikke er et EU land, super nederen... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Nej det kan man ikke, da de ikke sender DVDer til over 16£ UPS: Det havde du også forsøgt. Men når Coolshop hårdnakket påstår at der ER danske tekster på hele boxsettet, så er jeg da nødt til at prøve... Redigeret af Kampus - 21-April-2008 kl. 23:08 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe ja fandt ud af det på den hårde måde, troede lige jeg var ved at gøre et kup :) Men ja, når de skriver det er med tekster, så må man håbe. Ellers sender jeg Spiderman 2 tilbage til dem, også må de levere en med tekster på... Kæresten gider ik se film uden DK subs, så denne gang skal alle film ha det... |
|||
![]() |
|||
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||
Hat selv lige bestilt spiderman trilogi på bluray. Angående AU udgaver, der bruger jeg normalt bare axelmusic.com (.dk er ok til danske versioner af ting). Fik både paprika og tekkon kinkret i AU udgave med dansk undertekst :D Vis skal være dansk sider så synes jeg disse sider er ok til bestille fra Axelmusic.dk Coolshop.dk cdon.dk (billigest jeg kun finde cars og ratatouille. Samt pirates er også ok pris der og gratis levering vis man bruger 2min på google til finde koden) Udlandske kender jeg enlig kun axelmusic.com. Men den side er så også derimod genial. Blurays er delt op region fri og man kan vælge søg på region b og få alle AU udgaver frem. |
|||
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|||
![]() |
|||
mowa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
||
Beklager - jeg havde set på en forkert faktura - prisen er nærmere 165,- - og jeg kan heller ikke finde den på deres side mere. Mystisk - men jeg nåede da heldigvis at få min, som kom ad døren i morges. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |