|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 12:38 |
Hejsa. Jeg har fået til opgave fra mine forældre af, at finde et kabinet der understøtter følgende: Lydløst, eller tæt på. Plads til 1 stk HDD Plads til 1 stk DVD-Brænder Plads til 1 stk motherboard hvorpå der er grafikkort med HDMI (DVI) udgang og optisk lydudgang, som kan klare HD-TV o. lign. HD materiale Plads til 1 stk DVB-C Tuner - Formodentlig et technotrend, men hvilket er ikke låst fast. Indbygget IR modtager til remote. At det er kønt at kigge på er at foretrække, men ovenstående er mere kravene. Rent prismæssigt har de ikke så meget at spendere, en 3-4.000 er deres pricerange (alt incl.) - Så noget omkring en tudse for kabinettet ligger vi på i pris.
Håber i derude kan hjælpe.
Mvh Mickey |
|
![]() |
|
mickey_nygaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Status: Offline Point: 394 |
![]() |
Jeg overvejer lidt et Antec Fusion 430 Black kabinet til dem, men jeg har selv haft et Antec Fusion V2 (sølv) kabinet som ikke var skide lydløst, dog ligner det ifølge flere tests, at dette er ret så lydløst hvis man sætter blæserne på lav, eller evt. tager en blæser helt ud? Nu er det vel ikke så meget igen den skal trække, eftersom bundkortet skal køre både video og lyd, så er der mulighed for at sætte noget sammen relativt billigt her?
Mvh Mickey |
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen der kan hjælpe ud? Kom glad! :)
Mvh Mickey |
|
![]() |
|
Mokuer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 340 |
![]() |
Antec Fusion burde opfylde dine krav, så rigeligt. Jeg har selv købt kabinettet udfra at jeg havde brug for samme ting. Jeg havde bare ikke de fysiske rammer til kabinettet. Så derfor har jeg et billigt ubrugt antec kabinet til salg, hvis det har interesse. Du kan få det til 800 + porto, ved hurtig handel. Det står i Randers. |
|
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
|
|
![]() |
|
![]() |
Well, skal lige finde ud af hvor lydløst det er først - Har som sagt selv haft et Antec Fusion V2, som IKKE var lydløst - Vil helst ikke købe noget forkert til dem, så jeg så gerne folk ville commente på det. Dit tilbud lyder fristende ellers. Mvh Mickey |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Der sidder de samme blæsere i antec fusion black som antec fusion V2, så der er ingen forskel, men nu er antec blæsere også lidt slemme med støj, du kunne evt skifte dem ud med nogen Noctua 120MM, 800Rpm, så siger det kabinet ingenting. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Det der med lysløst og kabinetter, det giver ikke rigtig så meget mening. Flår du alle blæserne ud af selv det billigeste kabinet, så er kabinettet lydløst. Det siger ikke et kvæk overhovedet. Så kunsten er at finde et kabinet, hvori man kan sætte/montere lydløse blæsere, (for oftest er dem der følger med ikke særlig gode). Med det budget du har, der vil jeg helt klart anbefale et Origenae kabinet. Se på www.origenae.com Det er vanvitttige gode og flotte kabinetter, efter min mening. Fåes med display med indbygget IR modtager). Hvis du tjekker ud med blæserstørrelserne og evt. forbereder dig på at købe nogle andre blæsere til, så mener jeg du har håndteret det korret. Det næste skridt er at gå efter en massiv aluminium klods og så pipelines eller evt. vandkøling.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |