|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 22-April-2008 kl. 15:33 |
Jeg skal hjælpe en teenagepige med at finde en god bærbar til under 5000,-
Hendes eneste krav er 17" skærm og webcam. Da jeg søgte på de kriterier på edbpriser fandt jeg ud af, at det var acer der passede bedst: kortlink.dk/edbpriser/56kg Jeg er lidt i tvivl om, hvilken der giver mest for pengene? Hælder mest til 7620-3A1G16Mi pga. core 2 duo, men er lidt tvivlsom over der er kun er 1 forhandler af modellen. Hvad kan anbefales og er der andre bedre modeller til pengene? Redigeret af Bjur - 22-April-2008 kl. 15:44 |
|
![]() |
|
Baune ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Mon det er et meget godt bud du har fundet der min ven.
17" under 5 kilo, gir nok ikke mange andre producenter at vælge imellem. Min søster har en Acer (model kan jeg ikke huske), men det er samme byggekvali, og den virker ganske god til prisen. Hvor vidt man skal vælge AMD eller Intel, vil jeg ikke gøre mig klog på, men man går ikke helt galt i byen med duo fra Intel. Er der nogen bestemt grund til at hun vil have 17", det er jo noget af en strømsluger, og en 15,4" giver jo mulighed for lidt flere ram fx og under 5 kilo, kommer der fx en ASUS på banen. Bare en tanke. Har hun overvejet styresystem. Jeg tænker her på om det fx ville være en fordel med en Vista Premium (med MediaCenter) fremfor Home Basic. Håber jeg har forvirret dig ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |