recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 SPORT HD - HJÆLP!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV2 SPORT HD - HJÆLP!!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ilfesto Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2005
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 SPORT HD - HJÆLP!!!!
    Sendt: 22-April-2008 kl. 21:31

Hej,

Har forsøgt mig mange steder, men intet har givet resultat...

Hvordan finder jeg TV2 Sport HD???? Bruger FloppyDtv, Mediaportal, har You see og fuld pakken, så det burde være der...

Bor i Århus, og You See kan ik opyse ig hvor jeg skal scanne efter kanalen, nogen i området der kan hjælpe???????

Takker på forhpnd

Morten

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 08:36

Prøv på frekvens 610000.

Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2008 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Ilfesto Ilfesto skrev:

Bor i Århus, og You See kan ik opyse ig hvor jeg skal scanne efter kanalen, nogen i området der kan hjælpe???????

Hmm, meget mystisk det lyder som om du har talt med en person som ikke vil eller kan finde ud af at oplyse frekvensen.

Jeg fik oplyst frekvensen for Kbh. af en sød YouSee pige, som lettere forvirret gjorde alt for at hjælpe mig - og det lykkedes faktisk :-)

Så hvis 610000 ikke virker så prøv igen hos YouSee, de ved med garanti hvad frekvensen er.

Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2008 kl. 04:28
Yousee kører på QAM64/256 de fleste steder. Du kan evt downloade Progdvb(Skod program, men gratis og fint til troubleshooting), og scanne 64/256 på symbolrate 6875. Derpå kan du evt eksportere din kanaltabel til fremtidig reference.
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Ilfesto Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2008 kl. 12:22

SÅDAN!!!! 3 gang var lykkesn gang, da jeg fik fat i You See. 714.000, 16qam og virker det :)))))))

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2008 kl. 12:23

Hvor er det dog belastende, at Yousee ikke bare kan lave den skide kanalliste, så vi selv kan gå ind og slå det op  Tror de ville spare en hel del tid på deres support.

Til top
Ilfesto Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2008 kl. 14:30

Ja, det er totalt til grin! Han havde selv mediacenter, så han vidste præcis hvad jeg snakkede om. Men sagde også, at fangede en af dem de ikke havde et selv, vidste de knap nok hvad jeg spurgte om.

Lad dog en liste, så slipper vi for at tale med den og omvendt, nemmest for alle :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu