|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jensen1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() Sendt: 26-April-2008 kl. 09:49 |
er det bare mig.. men jeg synes ikke de har nogen ting i biksen mere.. eller er der en logisk forklaring ???
![]() |
|
stolt pana PX80 ejer !!!
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Nu du nævner det, så er deres plasma-TV'er forsvundet fra internetshoppen. Hmmm...er konkurrencen mon blevet for hård? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Firmaet havde et flot resultat sidste år så der er måske nærmere tale om en omlægning af butikken?... men det ser da ud som om de ikke er autoriseret panasonic forhandler mere.. det er ihvertfald lige umiddelbart ikke synligt som det tidligere var. men måske de har fundet ud af de kunne tjene pengene lettere på andre varer en tv.. konkurrencen er jo blevet hård.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Jambo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Har undret mig over det samme.
Til at starte med troede jeg de ville sælge ud af de gamle panasonic modeller inden de fik de nye, men nu virker det som de slet ikke sælger plasma mere. Trist for de havde et godt udvalg og attraktive priser. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Jeg synes nu stadig de står som Panasonic authorized dealer, men satser øjensynligt 'hele butikken' på Sharp nu.
Mere interessant er det dog, at de ikke længere sælger til private: 16.06.08 - Geco.dk har pr. 16.06.08 ophørt salg til private og sælger udelukkende til erhverv - og ligeledes er der et sæt handelsbetingelser før hhv. efter 16/6-08. ![]() Edit: Hov, tråden var fra '08 - ikke '09... beklager ![]() /Lars Redigeret af laursen - 04-Maj-2009 kl. 12:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |