|
iTunes USD gavekort |
Besvar |
Forfatter | |
Sianth
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 44 |
Emne: iTunes USD gavekort Sendt: 22-Februar-2008 kl. 18:40 |
Hej
Er der nogen som har erfaring med at bruge gavekort til iTunes som er købt i US, som kan anvendes til en US iTunes konto? Er der nogen som kan skaffe disse kort? Hvis man var i stand til at købe sådan nogle "gavekort" er der nogen som er interesseret i at købe dem? Musiknr. koster mindre, man kan købe og leje film (dog uden undertekster), abbonnere på TV Serie, osv. hvis man har en US iTunes konto... |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 22-Februar-2008 kl. 19:43 |
For at have en US konto så skal du også have et US kreditkort. iTunes tjekker hvor dit kort er fra, så med mindre du ligefrem har sådan et liggende, så kommer du ikke ret langt i deres US store.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Sianth
Junior bruger Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 44 |
Sendt: 23-Februar-2008 kl. 10:38 |
Det er derfor jeg snakker om gavekort og ikke om kreditkort køb :-)
Det er ikke nødvendig at have kreditkort for at oprette US iTunes konto, bare en adresse, der er en "Payment option" som hedder "NONE" her anvender man så et iTunes gavekort købt i US. Prøvet det selv igår og det virker rigtig godt. Ca. 100 gange hurtigere at browse films end Zaptor, koster kun 4,99 USD for nogle af de nyeste films i HD Tilbage til mit oprindeligt spørgsmål... ..."Hvis man var i stand til at købe sådan nogle "gavekort" er der nogen som er interesseret i at købe dem?" |
|
sundsvall
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 27-April-2008 kl. 23:47 |
Jeg var sørme heldig at få et gave fra US og det virker helt fint. Opret en US itunes account og du kan bruge det til at leje film.
Der er påfaldende mange amerikanere på ebay, der har fået US gave kort, som de gerne vil af med. Good luck. Redigeret af sundsvall - 27-April-2008 kl. 23:48 |
|
beo1
Bruger Oprettet: 03-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Sendt: 02-Maj-2008 kl. 17:50 |
Jeg sidder med to stk. 100usd cards som jeg ihærdigt forsøger at aktivere , men jeg kan ikke se den mulighed vedr. paymentmethod der bliver omtalt , hvad gør jeg forkert?
|
|
Høeg
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2006 Status: Offline Point: 17 |
Sendt: 20-Maj-2008 kl. 11:28 |
Hej,
Jeg brugte denne her guide: http://www.winandmac.com/tips/free-itunes-account-no-matter- where-you-live/ Har selv købt nogle gift certificates på ebay... fik koderne efter nogle timer... Det virker fint... Sammen med Apple TV kan jeg nu købe og leje fim i SD og HD samt tv-serier med mere... Det er super fedt |
|
jk@utopi.dk
Ny bruger Oprettet: 24-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Sendt: 15-Juli-2008 kl. 09:39 |
Hej, Det er lidt tricky at anvende et amerikansk gift certificate. Det kræver at man kan oprette en amerikansk iTunes konto - og det kan man kun komme til, hvis man kan komme til at angive "none" som payment option. Jeg fulgte denne guide: http://forums.mactalk.com.au/20/45826-how-get-us-itunes-acco unt-free.html og det virkede perfekt
Følg herefter step 2 - step 4 og du har en US konto med værdien af dit indkøbte gavekort på. herefter kan du sætte penge ind på kontoen ved at købe gavekort på ebay og redeeme dem. og vupti er der adgang til download film, tv-serier, musikvideor og alt muligt andet lækkert. Og iøvrigt betaler man jo for alt, hvad man downloader så der er ikke noget rip-off af Apple eller rettighedshaverne i det. Mvh Jonas |
|
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 18-Februar-2009 kl. 21:12 |
Kunne ikke få ovenstående til at virke, men fandt denne guide istedet, ser ud til at virke fint, har dog ikke prøvet at købe noget endnu...
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
jsmidt
Bruger Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 21-Februar-2009 kl. 12:09 |
Hej alle der har prøvet Lyder meget interessant, men hvordan fungerer det sammen med en DK konto - jeg tænker på synkroniseringen med IPODen? På forhånd tak. Hilsen Jesper |
|
Vanderlay
Guld medlem Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Sendt: 21-Februar-2009 kl. 12:33 |
Man kan kun være logget ind med en konto ad gangen, men indkøbene
forsvinder selvom man logger ud. Min Ipod brokker sig i hvert fald ikke |
|
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Sendt: 21-Februar-2009 kl. 14:24 |
Du mener vel "men indkøbene forsvinder IKKE selvom man logger ud" |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
jsmidt
Bruger Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 21-Februar-2009 kl. 15:13 |
Bekræft gerne Fumper's antagelse! Derudover - bekræft (at jeg har forstået det korrekt), at du kan have to Itunes konti som begge (ikke samtidig) kan synkronisere med en (1) IPOD. Takker mange gange for dit svar. Hilsen Jesper |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |