Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
andefeldt
Guld medlem
Oprettet: 04-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
|
Emne: Så har jeg bestilt Sonos! Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:30 |
Så kunne jeg sgu ikke holde mig tilbage længere! Har netop bestilt Sonos hos HFK i Odense (passiv tilbudspakke + Zone Bridge). Nu er eneste problem bare leveringstiden. De har alt hjemme hos HFK (i webbutikken) pånær controlleren. Men alligevel regner de først med, at de kan have det hjemme pr. 1/5, hvis alt går vel (som de skriver). Er Sonos bare blevet støvsuget for controllere eller hva? Nå, man kan da håbe på, at de overrasket mig lidt og hiver mine varer hjem hurtigere
|
Anders
|
 |
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
|
Sendt: 28-Marts-2008 kl. 10:49 |
Øv hvor uheldigt for dig  Men hvor har du meget at se frem til  Har ikke fortrudt 1 sekund, at jeg puttede så mange penge i det system - nå ja det ærgrer mig da lidt, at jeg kunne have ventet nogle få uger og sparet en del...
|
+ 70 positive handler!
|
 |
andefeldt
Guld medlem
|
Sendt: 02-April-2008 kl. 22:31 |
Det er controlleren, der er det store problem. HFK har fået oplyst, at den står til levering 1/5 +/- 2 uger! Dvs, jeg kan komme til at vente helt til midten af maj, hvis alt går galt! Damn! Zone Bridge'ens leveringstid så heller ikke god ud (pt. ukendt!), men her blev der lavet en aftale med HFK
|
Anders
|
 |
tipsen
Guld medlem
Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
|
Sendt: 03-April-2008 kl. 11:27 |
- har man ikke mulighed for at styre musikken med et web-interface som med SqueezeBox - så kan du jo komme i gang og bruge systemet uden controlleren?
|
 |
meta
Guld medlem
Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
|
Sendt: 03-April-2008 kl. 12:15 |
Man kan jo bruge det medfølgende program på computeren. Så det er formentlig en mulighed - midlertidigt.
Redigeret af meta - 03-April-2008 kl. 12:16
|
+ 70 positive handler!
|
 |
andefeldt
Guld medlem
|
Sendt: 28-April-2008 kl. 11:43 |
Det er simpelthen bare for ringe, det her!
Jeg har stadig ikke fået min Sonos anlæg, da de stadig ikke har fået det på lager - det er controlleren, de ikke kan skaffe. Det er i dag en måned siden, jeg bestilte.
ARGH, frustrationer.
Det er lidt weird, da de åbenbart har det "store" bundle på lager, men der er problemer med at få controllere til deres små tilbudspakker.
|
Anders
|
 |
KissmeTiger
Guld medlem
Oprettet: 15-Marts-2007
Point: 518
|
Sendt: 28-April-2008 kl. 12:04 |
Du kan måske være heldig og nå at skifte til Duet ?
|
Panta rei
|
 |
andefeldt
Guld medlem
|
Sendt: 28-April-2008 kl. 13:32 |
Never!  I'll never surrender to the dark side!
|
Anders
|
 |
andefeldt
Guld medlem
|
Sendt: 17-Maj-2008 kl. 14:28 |
Det holdt hårdt, men nu er systemet i hus!
Det tog jo ingen tid at installere, og det spiller bare max!
Et par ting:
- Enkelte albums får ikke vist album art, men de fleste gør. Jeg kan ikke se nogen forskel i de forskellige albums opsætning, tags osv. Controller programmet til Windows viser fint coveret, men selve controlleren fejler på et par albums - weird.
- Under opsætning af ens musik bibliotek må man kun angive et overordnet bibliotek på ens share, ikke noget med at angive en evt. undermappe. Det virker lidt mystisk, synes jeg. Men det gør ikke noget.
|
Anders
|
 |
andefeldt
Guld medlem
|
Sendt: 18-Maj-2008 kl. 12:21 |
Ok, så er problemet med mine covers løst. De var åbenbart ikke helt standard jpg filer, men ved at åbne dem og gemme dem igen som jpg i fx. Paint fik jeg det til at virke.
|
Anders
|
 |