|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() Sendt: 29-April-2008 kl. 20:19 |
Er der ikke lige en der kan opdatere mig m.h.t. BD og regionskodning. Hvad betyder det i praksis? Kan man ikke se film købt i USA/UK på danske afspillere? Findes der regionsfrie afspillere? Mener at have hørt at den kommende Denon bliver altædende!? på forhånd tak |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
A= Nordamerika, B=Europa, C= resten af verden. Regionsfrie spillere, som sådan ikke, måske, der er rygter om at koden kan brydes. Det kunne være helt fint. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Du kan læse mere og regionerne her: http://en.wikipedia.org/wiki/Blu-ray_Disc Producenten kan selv vælge, om de vil regionskode deres film. Som du selv er inde på, så kan en afspiller fra DK ikke læse en regionskodet film fra USA. UK er samme landekode som DK. Der findes afspillere som er regionsfri, jeg kender dog ikke forhandlerne, da jeg personligt er ligeglad. Det foregår med vist med chip og er derfor også dyrere end hvis det bare kunne gøres med software. Jeg har ikke hørt, at Denon maskinerne skulle blive regionsfri, det må vi næste vente og se. Redigeret af Iron Man - 29-April-2008 kl. 20:31 |
|
![]() |
|
Dan D ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Hej Vijnana, Du kan allerede købe regionsfri bd afspiller, har selv en samsung bd-p1400 som jeg har købt hos www.dvdirect.net og den køre kanon godt. En del af de titler du kan købe fra usa er regionsfri men desvære ikke alle. Venlig hilsen Dan |
|
Hilsen Dan
|
|
![]() |
|
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
Tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |