|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Svedendeko ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 29-April-2008 kl. 14:54 |
|
Jeg syntes lige jeg ville dele med verden den mindre opdagelse jeg har gjort omkring at få afspillet dr.dk/Bonanza i Windows Mediacenter.
Det virker takket være en guide jeg fandt omkring afspilning af flash video flv i MCE og et lille program jeg har lavet som skaber playlists udfra Bonanza sitet. Læs mere på mit site www.unormal.dk/bonanza.html God fornøjelse med matador, en gang strømer og alle de andre lækkerier direkte igennem dit media center. /Morten |
||
Bonanza scraper on www.unormal.dk/bonanza
|
||
![]() |
||
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
Tak - Det er et super fedt :)
Men er der nogen der har fået .pls filerne til at virke fornuftigt med MediaPortal? Af en eller anden årsag vil de ikke rigtigt afspille.. eller dvs. det ser ud som om den bare vil buffere hele klippet inden den vil afspille... /Christian |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Er der nogen der har fået noget som helst til at virke i MediaPortal?? Jeg synes kun jeg hører om problemer. Har selv prøvet gentagne gange at hoppe på vognen, men har hver gang måttet hoppe af igen (vil trods alt gerne bare have lidt TV på skærmen) |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Det var da et fandens til ublu krav at sætte!
|
||
![]() |
||
Svedendeko ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Er der nogen der kender noget til pls formatet ? Er det en parameter i formatet som indikerer at den skal streames ?
Jeg læste et sted at hvis man satte længden af klippet til -1 (minus 1) så ville afspilleren fatte at den skulle streame det og ikke dowloade det. Så det er sådan jeg har implementeret det. Men jeg kan forstå at det ikke virker. Jeg tror jeg vil forsøge at starte min gode gamle XBMC op i aften og se hvad den siger til det. |
||
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Ja jeg har altid været uanstændigt krævende |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
der er en specifikation af .pls formatet her: http://forums.winamp.com/showthread.php?threadid=65772 - det ser ud til at de .pls filer du producerer hedder Length=-1 istedet for Length1=-1 ... jeg har forsøgt at rette et par filer manuelt, men synes ikke det hjælper synderligt meget... :-/ /Christian /Christian |
||
![]() |
||
![]() |
|
MediaPortals nye RC1 kører faktisk ganske udemærket, også med TV Serveren, men hvis du vil ha' et mindre fleksibelt MedieCenter, der bare virker altid, dog uden understøttelse af dvb-t subs, så er MS MCE nok et bedre valg ;) Indrømmet, MediaPortal er langt fra perfekt, men nogle af de plugins og skins der er er til MP gør det bare overlegent i min lille verden :) /Christian |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men jeg har skam perfekte DVB-T subs, og perfekte skins. Alt samme for 15 euro, og det kører perfekt! Det hedder DVBViewer Men hvorfor fanden så brokke sig over MediaPortal? Fordi det er der! Jeg elsker at prøve nye ting. Det er derfor jeg IKKE benytter MCE, men bruger DVBViewer da jeg opdagede at det kunne alt det som MCE ikke kunne. Det negative ved DVBViewer er derres totalt arrogante måde at behandle deres brugere på! Brugere der lægger indlæg på deres forum, som bare afviger en smule fra hvad de finder korrekt, bliver svinet til, eller også bliver de totalt ignoreret Men hvis nu MediaPortal kunne begge ting, altså MCE brugerinterface, support af både DVB-T/S osv. Men skidtet vil ikke installeres ordentligt, det vil ikke starte ordentligt op. Har prøvet med en hel frisk installation. Det hænger jævnligt. Har indtil videre givet op! Jeg prøver igen når Beta skiltet er fjernet |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Nok en god idé, der burde ikke være mange måneder endnu.. siger de ;) Men når alt kommer til alt er brug af frontends er jo lidt af en religionskrig - har også prøvet GB-PVR som jo skulle være stabilt, men selve interfacet var simpelthen så grimt at jeg havde svært ved at leve med det :) det er trods alt mit mediecenter jeg styrer alt til mit TV fra... /Christian |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg opdateret klienten til version 1.2 den henter nu også den nyeste kategori historier som kom på Bonanza d. 21 april. Fremover skal der ikke hentes en ny klient for at understøtte nye kategorier, men jeg skal opdatere et xml dokument på unormal.dk Derudover har jeg rettet den fejl i pls genereringen der satte length på et klip. Men som ChriZ skriver længere oppe, så ændrer det nok ikke på MediaPortals opførsel omkring streaming. Og så er grænsefladen til applikationen blevet opdateret.
God fornøjelse /Morten |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ville lige høre om nogen har forsøgt at bruge mit program ?
Hvad syntes i om det ? Virker det for jer ? |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |