|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() Sendt: 03-Maj-2008 kl. 13:52 |
Er der i det hele taget nogen steder man kan få fat i kabler under 1 meter, det er for mig og især konen rimeligt irriterende med de unødvendigt lange kabler jeg efterlyser især HDMI
Redigeret af Benny From - 03-Maj-2008 kl. 13:55 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
1M er det korteste, har også selv været på jagt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Jeg troede jeg var helt alene i verden - kom dog på banen alle jer der har samme problem/ønske så kan jo være der er en leverandør der tager sig sammen og laver dem |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Supra laver HDMI kabler på en halv meter: http://www.av-connection.dk/?PGr=576&ML=785 Det samme er også tilfældet med deres digitale lydkabler. Redigeret af Sandal - 03-Maj-2008 kl. 14:02 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |