|
Bagprojektions tv |
Besvar |
Forfatter | |
fabby500
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Emne: Bagprojektions tv Sendt: 08-April-2005 kl. 11:13 |
Bagprojektions Tv er et af de første skud på stammen til store fjernsyn. De er total yt nu det ved jeg men jeg vil gerne høre om folks erfaringer med dem, da de er billige. Er der nogle mærker man skal holde sig fra? Redigeret af fabby500 |
|
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 08-April-2005 kl. 11:21 |
Det vil da værd synd at sige at projektions-tv er helt yt. Faktisk har jeg set den nyeste model fra LG, som stod kanon skarpt og tydeligt, selv tæt på. Løsningen fik jeg at vide, var en helt ny type pære med 1 mio. små pærer på - og denne gav meget bedre opløsning. Jeg kunne dog ikke få oplyst hvad pæren kostede og hvor mange timer den kunne holde, da de lige havde fået skærmen ind ad døren. I sammenligning med de billigere modeller af fladskærme stod LG-en klart bedst og det kostede vist 25 K. |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
fabby500
Ny bruger Oprettet: 08-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 08-April-2005 kl. 11:58 |
Okay, det lyder da spændende. Men hvad med de 4 - 5 år gamle modeller i f.eks Thomson el. sony. Er de værd at købe? |
|
BeeVee
Bruger Oprettet: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
Sendt: 08-April-2005 kl. 12:37 |
PS. Det var godt nok 8-9 mdr. tilbage i tiden |
|
BeeVee
Ejer af: JVC DR-MH30 (4 ud af 5 stjerner) Panasonic TH42PV500 (4.5 ud af 5 stjerner) Personlig vurdering :-) |
|
Helskov
Bruger Oprettet: 11-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 82 |
Sendt: 11-Juni-2005 kl. 21:43 |
Vil nu ikke sige de er helt yt. Vi fik sidste år 20stk af disse som skærmvæg i vores kontrolrum og de har en virkelig lækker billed kvalitet. Der er dog ikke tale om tv men der kan vel tilsluttes en tuner. http://dev.eyevis.net/media/pdf/datenblatt/ec50-sxc+_de.pdf Vil sige det jeg blev mest imponeret over og stadig studser lidt over er hvordan f...... de har fået de sidste pixels helt ud til kanten af glaset. Redigeret af Helskov |
|
-----------------------------
Best Regards |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |