|
|
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 09-Maj-2005 kl. 16:00 |
Hej Alle Så er JVC fælleskøbet igang - læs mere her
Læs en anmeldelse af den her: JVC DR-MX1 Og læs min artikel om den her: JVC DR-MX1 Antal interesserede: I alt 35. Redigeret af Lars |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Duke59 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Jeg er intereseret, men har osse set den på www.godpris.dk til 5999 kr. så mon ikke prisen kan komme længere ned
![]() Redigeret af Duke59 |
|
MVH Duke
![]() Skype Mig: superduke59 |
|
![]() |
|
HJ4000 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er ny her i forummet, og indrømmer gerne det er pga TV2's udsendelse i går Jeg har også stirret mig blind på DR-MX1SE, så skriv mig op på listen! Men har, ligesom Duke59 også set den til 5999. Men lad os krydse fingre for vi kan få prisen længere ned |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Ja, nok ros - nu til sagen, ha, ha... Den pris jeg nævnte 7.999,- er den vejledende pris, og ikke den pris der ses i internetbutikkerne. Men ellers har I ret - 5.999,- kan den umiddelbart fås til og det er også den pris vi bl.a. skal sammenligne et evt. godt tilbud med. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
manihald ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
197197: Jeg er også interesseret i DR-MX1 og kan sagtens vente til gruppen er så stor at den giver den største rabat.
|
|
197197
|
|
![]() |
|
Linus ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Endnu en newcomer her på recordere.dk - specifikt med henblik på DR-MX1... så det passer mig glimrende, at I nu tilbyder den som fælleskøb På DVDpriser.dk er mindsteprisen lige nu under 5.999,- så mon ikke der kan opnås et godt tilbud ved mange tilmeldninger...? MVH Linus |
|
![]() |
|
BeOne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg vil meget gerne være med i et senere fælleskøb. MEN jeg springer over denne gang, jeg har ikke brug for VHS....jeg har rigeligt med videobåndoptagere i forvejen. Mvh
Redigeret af BeOne |
|
![]() |
|
Jørn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg er interesseret, hvis prisen er rigtig. Hvad er tidperspektivet, hvornår vil der være bindende tilmelding? |
|
![]() |
|
HG ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Er interesseret - men prisen er afgørende. Det bliver spændende at se, hvad den kan komme ned på.
|
|
![]() |
|
frankb ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2005 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej Jeg er også intereseret Redigeret af frankb |
|
![]() |
|
mdam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hej Jeg er også meget interesseret Mvh Mads Dam |
|
![]() |
|
rover ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Er meget interesseret til den rigtige pris
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |