|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pr76 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() Sendt: 06-Maj-2008 kl. 18:42 |
Er der nogle herinde som har erfaring med en Amerikansk (region A) PS3 i Dansk opsætning. Hvordan har i løst strøm delen og er der andre ting man skal tage med i sine overvejlser inden man hopper ud i at få en til Danmark? Hvordan er det med spil, er de også regions kodet. Ikke at det har den store betydning da jeg helt klart er en X-Box 360 mand Jeg er nemlig PISSE træt af at der er så mange titler som ikke er udkommet i Europa samt at der altid skal gå flere måneder fra US release til EU release, når jeg er vand til at købe reg. 1 DVD`r i stor stil
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Jeg har en japansk PS3, hvor jeg bare har sat en stik-converter på, og så kører det ellers. Maskinen kører med dansk sprog og opfører sig ellers som en dansk PS3
![]() Spillene er regionsfri, men de er vist nok låst til at kunne spille online med folk fra den region de er købt i. Men så kan du jo snildt købe dem i Europa, og spille online med folk herfra. Redigeret af Naiera - 06-Maj-2008 kl. 19:10 |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Har selv købt en region a ps3 fra www.renchi.com modtog den 5 dage efter jeg havde bestilt den. Hvis du tager hong-kong modellen kan du bare smide et ganske almideligt 3-stik i maskinen så køre den fint. Spil skulle ikke være regionskodet spiller selv COD4 og GTA-IV uden problemer.. Men hvis du køber den fra renchi.com er dvd-delen selvfølgelig kodet til region 3 Redigeret af Bredvig - 07-Maj-2008 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
Ebolaebola ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
Men i USA bruger de vist 110 volt? I så fald skal man bruge en step-down transformer, tror jeg.
http://www.voltage-converter-transformers.com/step-down-tran sformer.html |
|
William Faulkner, mit nemesis.
|
|
![]() |
|
Vinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() |
For os (mig), der er lidt langsomme i optrækket...
Det vil sige, at hvis jeg bestille en "hong-kong" version fra renchi.com (strømstik - volt 220), så kan jeg afspille ALLE PS3 spil - lige meget hvor jeg køber dem fra? Og hvis jeg vil spille online i EU (DK), så skal jeg dog købe spillet som EU-version? Men jeg vil ikke kunne afspille DVD'ere købt i DK. Kun region 3 dvd'ere. Hmm - hvad med forsikring/garantiordning? Kan jeg bytte Sony produkter købt i US/ASIA indenfor EU-grænserne (hvis den går i stykker)? Mvh Thomas Redigeret af Vinther - 07-Maj-2008 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
Hvis den købes i usa skal man bare klippe stikket af og sætte et dansk stik på. En ps3 kører både 110 og 220volt. Den vil også have dansk menu og sprog. Eneste minus er at den ikke kan afspille pal dvder og bd diske med eu region. |
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
kilppe stikket af? man kan da bare skifte kabel.
|
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Ja der skulle ikke være noget problem med ps3-spillene.. Spiller selv online i call of duty 4 uden problemer... men gta iv driller men det er hvis ikke derfor |
|
![]() |
|
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Hvad hvis man køber en playstation 3 fra www.renchi.com. Vil jeg så kunne afspille BLURAY fra EU, eller kun fra Japan så?? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Der er tre Blu-ray regioner: A (USA, Japan), B (Europa, Australien) og C (resten).
En PS3 fra renchi.com vil højst sandsynligt være region A. Mange Blu-ray udgivelser er dog regionsfri. |
|
![]() |
|
Easterfarm ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Okay, lidt træls, en PS3 fra Japan var nu meget billig. Mon ikke der snart kommer nogle gode tilbud på PS3 herhjemme snart igen..
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er i mine øjne kun en fordel at PS3'en er region A, for så kan man købe alt det man lyster i USA (og Japan), uden at skulle tænke på, om udgivelserne nu er regionsfri.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |