recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multiplayer i GT4 (PS3)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultiplayer i GT4 (PS3)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Emne: Multiplayer i GT4 (PS3)
    Sendt: 11-Maj-2008 kl. 12:39
Hvordan spiller man Multiplayer ?... synes kun jeg kan finde Stats over bruger der spiller multiplayer... men hvordan kommerm an selv ind og spille ?
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 12:52
Nu har jeg ikke prøvet, men kan man ikke tilgå multiplayer via mobiltelefonen?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Pitzblack Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 13:06

Jo det er gennem mobiltelefonen.

Derinde vælger du multiplayer og så følger du bare resten og vælger det du vil spille

Til top
nfspower Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2006
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 17:07
Jeg prøver at kaste mig ud i det.

Tak
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 932
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 19:16

Nu har jeg ikke selv prøvet det i nu, så kunne da godt tænke mig at høre om hvad folk synes om det?

Har faktisk kun hørt om problemer ang det.

Til top
Pitzblack Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2008
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 19:20
De eneste problemer jeg er stødt på, er at jeg ikke kan joine online pga. NAT3 problemet.. Men det skyldes bare min router. Men det er dog lykkedes mig at spille 2-3 gange i multiplayer. Her var det Team Deathmatch. Og det var faktisk ret sjovt. Det var mit første indtryk. Men når den nye router er landet, så skal jeg helt sikekrt fordybe mig lidt mere i det
Til top
Miths Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2008
Point: 413
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2008 kl. 21:05
Team Deathmatch virkede fint for mig fredag aften (første, og indtil videre eneste gang jeg har prøvet multiplayer i GTA4). 12-14 spillere og stort set ingen lag.

Selve oplevelsen var dog noget kaotisk, omend ganske underholdende. Det er sjovt og se så mange rundt omkring i fora på nettet, der inden udgivelsen talte om deres planer for at droppe Call of Duty 4 multiplayer til fordel for GTA4. Jeg gad vide hvor mange af dem der stadig ville sige det samme hvis de blev spurgt igen?

Jeg skal helt afholde mig fra at sige hvilket af de to spil der har den mest underholdende multiplayerdel - af den simple grund at de to vist nærmest overhovedet ikke på nogen punkter, udover at de begge har skydevåben, er sammenlignlige.
Hvis man er fan af multiplayer i first person shooters - eller for den sags skyld mere konventionelle third person shooters - så tror jeg ikke lige GTA4 er den afløser nogen har gået og ventet på.
Jeg er i hvert fald på vej over til lænestolen for at tage en gang CoD4 når jeg har skrevet det her .

Jeg glæder mig til at se hvad Haze har at byde på senere på måneden, men hvis demoen var nogen indikation (jeg syntes nu den var rimelig god, og det skulle vist også have været en temmelig gammel version af spillet), så kommer det vist til at vare lidt endnu inden mange af os får en ordentlig afløser for CoD4.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu