|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() Sendt: 10-Maj-2008 kl. 20:37 |
hej. er der nogle der kender til Samsung AV-R720 surround forstærker. jeg vil gerne købe en men jeg kan ikke finde noget info om den.
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
![]() |
info. Pris: http://www.dvdpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=434721 og velkommen til.. Redigeret af niepe - 10-Maj-2008 kl. 20:54 |
|
![]() |
|
wcc1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2008 Sted: aalborg Status: Offline Point: 219 |
![]() |
tak for det . er der nogen der har hørt den .
Redigeret af wcc1 - 10-Maj-2008 kl. 21:06 |
|
![]() |
|
John Difool ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeg har lige købt den, men jeg har ikke hørt den.... da mine højtalere ikke er kommet endnu.
|
|
![]() |
|
![]() |
´hvis du får tid må du godt skrive hvordan den er når du får den op og køre...hvor har du købt din... Redigeret af wcc1 - 12-Maj-2008 kl. 15:06 |
|
|
|
![]() |
|
John Difool ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Købte den hos PRC-data.
Skal nok skrive hvad jeg synes når høtalerne lander her en af dagene. Skal dog sige at det er mit første surround anlæg, så jeg har ikke så meget at sammenligne med. Mvh. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |