|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() Sendt: 10-Januar-2008 kl. 09:54 |
Hejsa Jeg er efter jul blevet den heldige ejer af en PS3. Men med de priser der er på film i lille danevang overvejer jeg meget at bestille nogle i USA. Har især kig på dvdpacific som flere herinde nævner. Blot et spørgsmål - hvilken forsendelsesform benytter folk når de bestiller hos dvdpacific? Der er jo ret så mange at vælge i mellem:
Virker som om man skal vælge USPS Air (ca. 36,- + 5,- per disc) hvor prisen virker rimelig og forsendelsestiden ikke virker alt for lang. Er det den i benytter?
|
|
Kristian
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Jeg benytter: USPS International Air Mail Har modtaget filmene overraskende hurtigt, det tager cirka 5 dage, og jeg er ikke blevet snuppet i tolden endnu |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
+1 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
er det en u.s version af ps3? det er mere så du kan afspille filmene. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Bruger også USPS International Air Mail der plejer som regel at gå ca en uge halvanden inden jeg har mine film... lad vær med at bruge USPS International Surface Mail hvis du ikke vil vente 1,5 måned på dine film!
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Mit gennemsnit over 30 ordrer er 17 dage for surface mail... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
Nej det er en dansk afspiller. Men så vidt jeg har forstået så er der mange Region A film som ikke er regionslåst, så de også kan afspilles på Region B afspillere. Er dette forkert opfattet?
|
|
Kristian
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
nej der er en del. men du skal nok tjekke det inden du får dem sendt. hvis filmen ikke kan spilles så er der ikke sparet noget. mere for din egen skyld. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for info - hvor er det nu man kan checke om en film kan afspilles på region b afspillere? Så et link i en anden tråd forleden man kan ikke finde det nu.
|
|
Kristian
|
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Jeg bruger dette her: http://bluray.liesinc.net/#bruk
|
|
![]() |
|
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Er det ikk lidt peberet at give 38 Dollars for at få sendt 2 Blu-ray til Danmark? Jeg har valgt USPS International Air Mail. Jeg skal give ca 21 Dollars for filmene, og 38 Dollars i forsendelse... |
|
![]() |
|
![]() |
det lyder godtnok som en del penge, når man tænker på indholdets pris. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |