|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() Sendt: 08-Maj-2008 kl. 09:55 |
Jeg vil redigere i nogle film, fra et videokamera. De er på små dvdskiver og bruger Pinnalce Studio 10, som i nok har gættet Jeg har også problemer med at lave menuer til mine film. Jeg synes jeg har prøvet at "linke" de små dele video op til et vindue, men når den er færdig, så står den bare og viser menuen i f.eks. 30 sek., og derefter starter på videoen.. Jeg er snart meget fustredede, og håber virkelig der sidder nogle med noget viden, som jeg ikke har
På forhånd tak.. |
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Hej Casper Hvis du højreklikker på de importede filmdele, kan du så ikke vælge 16:9 formattet? |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Stigc, det er der hvor jeg ikke kan vælge det.. De 2 felter grå, så man kan ikke vælge 16:9... Sådan er det også i menuen, øverst i en af de der faner..
2jur, Ang. version, så nej.. Det har jeg slet ikke kigget på.. Redigeret af Casper - 08-Maj-2008 kl. 15:09 |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Så opgrader til 10.8, Studio er berygtet for at fungere dårligt, jeg tror ikke Studio 10 kan bruges til nogetsomhelst.
|
|
![]() |
|
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
Hmmm, det virker ellers hos mig i både version 9 og 11, har ikke prøvet version 10.. |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
![]() |
|
![]() |
Det er korrekt det du skriver, men spørgeren har flere problemer. Studio uden opgraderinger er et mareridt. |
|
![]() |
|
![]() |
Er det virkelig nødvendigt at købe og opgradere, for at få det til at fungere ordentligt????
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu troede jeg du havde Studio, men mon ikke der findes et program der kan klar det, prøv at spørge efter et gratis program der kan det du ønsker her. http://www.davk.dk/forum/index.php
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har skam Studio (10), men det er sikkert bare mig der ikke har set ordentligt efter, inden på Pinnacle's side.. Er det gratis at opgradere? Tak for linket i øvrigt.. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er gratis, måske skal du registreres, kan ikke huske det. Vær opmærksom på at der er forskellige versioner XP, Vista mv.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg havde samme problem i min studio. Jeg husker faktisk ikke om jeg fik det løst. Det er forøvrigt det samme, hvis du laver en film med stillbilleder. Og ikke nok med det, så "skalere" den til 4:3 plus at den smadre totalt kvaliteten på billedet. Hvordan det er muligt, det aner jeg ikke. Men det er ihvertfald et faktum i min studio.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |