|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 16-Maj-2008 kl. 15:22 |
|
Kære Forum,
![]() ![]() ![]() Tak for jeres hjælp ![]() ![]() Redigeret af TR-DK - 16-Maj-2008 kl. 15:22 |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Hej Torben Tillykke med Duo'en Jeg er på job så kan ikke være så behjælpelig, men har da tid til et par skud fra hoften. Har du fået installeret seneste udgave af Squeezecenter ? Hvad er det for en afspiller du har ? Duet eller Classic ? Er den opdateret ? Har du været omkring www.readynas.com og http://forums.slimdevices.com ? Men det er næppe et problem relateret til din Nas. Lyder mere som et Squeezecenter/netværks problem. Så folk der ikke har Readynas Duo kan godt byde ind... |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
|
Hvilket format ligger dine musikfiler i?
|
||
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
||
![]() |
||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() |
|
FLAC ...... men det har aldrig været et problem. Da jeg havde programmet på min PC virkede alt fint. Men ikke med min nye NAS. På remote finder den ingen musik filer - kun radio virker.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nogle siger at jeg ikke må være connected til "SqueezeNetwork". Har forsøgt at angive en anden server ........ men tager min remote ikke imod. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Hvis du er forbunde til SqueezeNetwork, så er det da klart, at din NAS ikke vil oprette forbindelse og at du ikke kan finde dit musik. En Squeezebox har to muligheder: 1) Den kan forbindes til SqueezeNetwork (internet-server) hvor det er muligt at hører internet radio og pod-casts. 2) Den kan forbindes til SqueezeCenter (tidligere SlimServer) som er installeret på din lokale computer/NAS. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
TAK :-) Spørgsmålet er blot hvordan jeg ændrer det? |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det er som sådan ikke noget du ændre, for det er ikke en indstilling. Hvis det er en Squeezebox Classic du har, så er der et menupunkt i hovedmenuen der hedder Connect to SqueezeCenter. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har en Duet men kan ikke finde nogensteder hvor jeg kan ændre det http://i83.photobucket.com/albums/j290/TR-DK/Snap10.jpg Redigeret af TR-DK - 16-Maj-2008 kl. 20:35 |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Det er måske helt ude i hampen, men tjek 'Server Settings'
![]() ![]() just my 2c |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har jeg gjort ....... men kan ikke finde noget som jeg kan ændre |
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Det lyder ikke helt ved siden af ... Noget i den stil Kig dig lidt omkring i SC's webinterface Torben. Det er basalt |
||
Panta rei
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |