|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Høeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 18-Maj-2008 kl. 16:09 |
|
Jeg har lige fået Apple TV... Sync virker fint... og jeg kan også leje og købe film og TV-serier.. Så langt så godt... Jeg ville dog også meget gerne benytte muligheden for at streame film og musik til den.. men det kan jeg ikke få den til... Er der nogen der ved hvordan det skal foregå? Mit itunes ligger på en vista, og er den nyeste version
På forhånd tak. |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
|
Prøv at kikke her
|
||
![]() |
||
Høeg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Tak for svaret. Det er desværre version 1 i forhold til den nyere version 2. Det forgår på en lidt anden måde så vidt jeg kan se. Jeg har i hvert fald ikke noget menu punkt der hedder sources... og kan kun taste en kode ind en gang.. og det har jeg allerede gjort da jeg satte den op til at kunne sync'ce |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå Det var åbentbart en lille fejl i produktet. Jeg fandt andre på nettet med samme fejl. Løsningen er at logge af itunes og logge på igen på boksen. Nu fungerer streaming også... Så nu kan jeg slappe af og leje en masse HD film online..
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
![]() |
|
Er du helt sikker på det ?
Kan du leje film for umibbelbart er det vist kun us-itunes der kan leje film. Musik fungerer da glimrende. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har oprettet en US account... som man kan købe gift-certificates til via f.eks. EBay.. (købte 50$ kort for 54$ - De skal åbentbart også tjene på det)... Herefter kan jeg leje og købe film som i US... Det virker fint... og dejligt trådløst med den nye n-draft standard der i Apple TV... Jeg ved ikke om dette er borderline ulovligt... I så fald må i meget gerne slette denne post |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis du så propper en tv tuner i din PC, så har du pludselig også mulighed for at optage og derefter se optagelsen via dit Apple-TV. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja... indtil videre er det rigtigt smart... Det med optage funktionen skal jeg lige se nærmere på... Tak for inputtet... og tak fordi du forsøgte at hjælpe med mit problem.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Check evt elgato 610 (DVB-C tuner, virker med YouSee) og EyeTV 3.0 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har netop checket din fidus, det er godt nok en billig måde at få HD film på.
DVD = 4USD HD = 4,99USD Køb af HD film 17 USD. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeps, og TV-serier og musikvideoer for 1,99$ (dog ikke HD). Derudover findes der i AppleTV også en række opdaterede biograf trailers i både SD og HD kvalitet gratis. Jeg er godt tilfreds. Savner bare at man kan få engelske undertekster på lidt flere film og serier. Redigeret af Høeg - 20-Maj-2008 kl. 09:21 |
||
![]() |
||
Nis11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej Høeg.
Håber du for os mindrebemidlede ud i computercrack vil hjælpe med en detaljeret beskrivelse af hvordan du opretter den konto og betaler, så det virker. En lille manual måske?!?. Tak til dem der bare ved hvad de gør. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |