|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() Sendt: 21-April-2008 kl. 15:54 |
hey . jeg vil høre om man kan tilføje min bærbar som extender til mit htcp inde i stuen .. har prøvet men syntes ik rigtig kan kan få det til at virke. kan ik få den kode og det der |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Kan du ikke, hvis vi snakker Extender til Microsoft Media Center. Findes ingen "software" client som kan gøre en PC til Extender |
|
![]() |
|
fischerben ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
![]() |
nårh okay troede jeg bare :) tak for hjælpen |
|
![]() |
|
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Hvis du kan bruge et andet Medie Center software, som f.eks SageTV kan du sagtens.
|
|
![]() |
|
![]() |
nårh okay må jeg lige prøve så |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Tråden hedder: tilføj ærbar som ekstender Og til det har jeg kun at sige: Ja det er jo et spændende spørgsmål. Det er jo ikke særligt teknisk, men er på alle andre områder et tankevækkende spørgsmål. Jeg tror det ikke! En Ærbar vil aldrig lade sig tilføje som Extender, det villle krænke hendes ære og sætte hende i en moralsk uholdbar situation! Så svaret er nej!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Tjae, MCenterFreak
Der findes måske endda stadig ærbare personer ![]() Dem ville jeg gerne møde ![]() ________________________________________ fischerben, dit indlæg popper op på listen over seneste indlæg, og det er svært at lade være med at lave lidt sjov med, at du skriver 'ærbar', når du mener 'bærbar' No harm intended (from any of us ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
"Der findes måske endda stadig ærbare personer" Ikke siden Julie Andrews i verdensfilmen |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
![]() |
Men godt at der stadig kan forekomme sporadiske tiltag til værkstedshumor, efter Bruce er forsvundet fra Toyota reklamerne
|
|
|
![]() |
|
![]() |
haha .. har jeg slet ikke lagt mærke til ..
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
![]() ![]() Uuuhhmm, ja ![]() |
|
![]() |
|
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvilke funktioner som du gerne vil have "extended"
Som jeg forstår det, kan det ikke lade sig gøre at få live TV/live radio fra din HTPC til din (b)ærbare, den må du så evt. få ind på anden måde. Men hvis du vil have adgang til allerede optaget TV, video, musik m.m. (filer) - skulle det kunne lade sig gøre ved blot angive søge stierne til den anden PC (som skal share disse ud som netværks shares) - derved kan du bnruge MCE som "extender" jeg har ikke selv prøvet det, men det burde være fuldt muligt - jeg vil klart anbefale trådet netværks kabel til dette. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |