|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 21-Maj-2008 kl. 11:14 |
Findes der et kabel, der laver Component (Billede) + Phono (Lyd) om til et HDMI stik?
Jeg kan godt finde et stik, hvor man får Component lavet om til DVI-I. Jeg kan også godt finde en boks fra Lindy, hvor man proppe Component og Lyd ind og få HDMI ud, men den koster 3200! Er det mission impossible med sådan et kabel? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Evt. kunne det blot være Component til HDMI (uden lyd).
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Der findes mange forskellige fx den her http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/component-til-hdmi/co mponent-til-hdmi-converter-(1080p).asp Det link dur ikke, prøv det her: http://www.avxperten.dk/hdmi-tilbehoer/component-til-hdmi/co mponent-til-hdmi.asp Redigeret af 2jur - 21-Maj-2008 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, andre muligheder? Evt. billigere?
![]() Jeg behøver ikke få lyd med, hvis det gør det lettere. Hvordan ville det være, hvis man tog et Component --> DVI-I kabel og så en DVI-D --> HDMI adapter? Ville det virke? Eller går der ged i den mht DVI-I og DVI-D? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Ja. Component er analogt, HDMI er digitalt, derfor kan du ikke bare konvertere med et kabel, der skal en aktiv box til. Kvaliteten af denne box vil i høj grad påvirke billedkvaliteten. |
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Prøv at led lidt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, Tak Otto for klar besked. Jeg dropper ideen igen ![]() |
|
Anders
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |