|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
pehansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 11-Maj-2008 kl. 15:20 |
Jeg er på udkig efter en lille forstærker til en ekstra Squeezebox, jeg har kigget på TinyAmp S30, et andet mærke er Kingrex, som også laver små forstærkere, men den syntes ikke at være ret kendt i DK.
Er der ikke nogen her, der har sat et mindre ænlæg op sammen med en Squeezebox, til brug i mindre rum, som kan dele erfaring... Paul-Erik. |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Har du kigget på aktive højtalere?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
pehansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Aktive højtalere er selvfølgelig også en mulighed, hvis der findes noget af god kvalitet, uden at fylde for meget... nogen gode forslag?
|
|
![]() |
|
DarkStar ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 368 |
![]() |
Dynaudio MC15 - Fantastisk aktiv højttaler.
|
|
An a day...
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Nogen sværger også til Forstex Pm 0.5 MKII. Kender dem dog ikke selv.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Jeg synes at d'feldt audioengine A5 spiller rigtigt godt. At de så også ser så godt ud, at selv koner næsten kan lide dem, skader jo ikke. |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
jeg går også og kigger lidt efter en digital-forstærker til min nye SB Duet, og er faldet over TinyAmp S30 som den eneste. ER 30W i 4 ohm er okay højt og højt nok til også at kunne lave lidt luft-guitar i stuen til noget go' højt musik. ellers er man næsten nød til at bare købe en alm analog forstærker/reciver hvis man vil at mere udgangs-effekt uden at skulle ud men den store pengepung hvis den skal være digital som TinyAmp S30 - og reciver hvis det skal være digital overførsel fra Duet > forstærker/reciver?? ...har nogle Dali Royal Menuet II............
|
|
![]() |
|
![]() |
Der findes også denne her http://www.thinkgeek.com/electronics/audio/9c60/
Den har fået ret gode anmeldelser på nettet. 30W i 4 ohm er ikke ret meget (jeg mener dog at have læst et eller andet sted at der skulle være en 80W udgave på vej). Jeg tror ikke der andre valg end at slutte Dueten til et normalt stereo anlæg hvis der skal spilles højt. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
De ser godt ud, men ethvert firma der gider bruge energi og komponenter på et eller andet iPod opladningspjat (eller enhver anden mp3 oplader gizmo), har tabt hos mig på forhånd, hands down. |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
hmmm, nu fandt jeg lige min kones gamle konfirmationsanlæg; http://www.dooyoo.co.uk/hifi-system/sony-cmt-ex1/details/ og det har 15w - 4 ohm pr kanal, altså 30W ialt er det også hvad TinyAmp S30 har, 30W ialt eller er det pr kanal - for hvis det er pr kanal så skal det nok gå. |
|
![]() |
|
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
det er 2 x 30 watt - bemærk dog at dette er ved 6ohms højtalere
ved 8 ohm mener jeg det er 2x25 watt bemærk også at den indbyggede strømforsyning kan levere 90 watt, som så passer meget godt til at der skal kunne leveres 50 watt til højtalerne + lidt varme.. |
|
![]() |
|
![]() |
der står da her at det er 30watt - 4 ohm.........?? http://www.sumoh.com/specs.html |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |