|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 13-Maj-2008 kl. 14:31 |
|
Har hørt rygter om at HP MediaSmart hjemmeserveren ofte taber data ved streaming af musik - er det noget om det? Ellers kunne det jo være en god NAS ....... som jeg ville overveje at købe
Tak for hjælpen
Hilsen Torben
|
||
![]() |
||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
læs evt. denne test http://www.tweakup.dk/article/1406/dk/
|
||
mvh PSSO
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Hvor strømslugende er sådan en fætter ?
|
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
Damn, du har et storage-behov ![]() |
||
![]() |
||
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
|
47W(Access); 42 W(Idle); 15 W(Hibernation) Edit: Tal tidligere fra 207+ Redigeret af Breddam - 16-Maj-2008 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Jeg genopliver lige dette emne. Vil mene, at dette fix retter problemet: http://support.microsoft.com/kb/950190/en-us ... det håber jeg i hvert fald, for har lige bestilt en HP SmartMedia Server |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Fedt for dig Sandal. Det bliver spændende at høre om dine erfaringer. Ikke mindst hvor godt den afvikler Squeezecenter |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Som jurist skal du være glad for at WHS sletter dine MP3 filer, for sæt nu at det er ulovlige piratkopier. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9426 |
![]() |
|
Måske er det smartest helt at droppe din ordre på denne windows joke. Check denne nyhed. |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Det lyder ikke godt, men jeg tager nu chancen alligevel. Jeg får den til halv pris, så må jeg bare håbe, at problemerne bliver rettet med tiden. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
Apros ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Jeg har også taget chancen ![]() Et lille tip til opsætningsfasen er, at disable din firewall under etableringen af forbindelsen med windows homeserver connector - og så selvfølgelig huske at genaktivere med det samme igen. Hos mig gav det kun problemer, at forsøge at tilføje trusted programmer i firewall opsætningen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tillykke. Jeg får først min i næste uge, men det passer mig fint (læser til eksamen pt.)
Tak for tippet, men havde godt læst om det. Kan anbefale følgende sider, som jeg har læset lidt på: http://forums.microsoft.com/windowshomeserver/default.aspx?s iteid=50 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |