|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
hpetersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 22-Maj-2008 kl. 16:36 |
||
Hej drenge, og de få piger der nu måtte være :b
Jeg skal ud at investere i en ny forstærker til mit nuværende setup. Hvilket består af 2x NS777 2xNS333 & NSC444 hvilket, som de kloge nok kan regne ud, er en af budget serierne fra yamaha.. Dog spiller de virkelig godt, DALI icon? suk... Men hvilken forstærker er at fortrække, havde self kigget på Yamaha's powermonster RXV1800T, men ved ikke om det skal være den.. Input please ![]() |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Hvad med en Onkyo 805 der er odt ½ år gammel til 7000 kr. ? MVH Henrik 30378034 |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||
Alle snakker onkyo - hvad med en no nonsense ROTEL
http://www.av-connection.dk/?PGr=1055&ML=211 masser af kræfter
|
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
|
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||
eller endnu bedre til latterlig lav pris and why http://www.hirschille.de/hishop1/product_info.php/info/p1500 _Rotel-RSX-1067---Aussteller-.html rotel bliver da rost til skyerne har det dog ikke selv på nær en ældre rotel dvd der losser de fleste såkaldte hig-end tilbage til stenalderen
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Rotel har helt sikkert power, og man får meget smæk for skillingen. Dog ved jeg ikke hvor gode deres processorer er...
Og så er der lige det med prisen, hvis man vil have en med HDMI (hvis de laver dem endnu?). Men tilbage til trådstarter, udover Yamaha er der Denon, Marantz og Onkyo der også laver gode produkter. Så dem ville jeg også kigge på! ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() |
||
I det her forum finder du kun et svar og det ligegyldigt hvad du spørger om, og det er Onkyo. Er selv den lykkelige ejer af en Yamaha RX-V1800 i sort og var det ikke blevet den havde jeg valgt en Pioneer LX60. Jeg er yderst tilfreds med den, den lyder fremragende, men koster ganske vist lidt mere end en Onkyo med samme specifikationer, men det er der måske en lyttemæssig årsag til. Jesper |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
tjooo rotel laver self med hdmi er det ikke sådan nogen flade stik nederst på recieveren http://www.rotel.com/UK/products/ProductDetails.htm?Id=37&am p;Tab=2&Pic=2
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg er helt sikker på at du bliver tilfrds uanset hvad du køber når blot du køber en receiver der har de nye formater, HDMI osv. , men netop Onkyo 805 er en krabat på 23 kg. og kan virkelig levere varen, i alle formater og uden at gå på kompromis, og hvis man så endda kan få en ½ år gammel der ser ud fuldstændig som ny for 7000 kr.....
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Sådan er det jo, når du logger ind på Onkyo-portalen ![]() Der er jo nok en god grund til de er så skamrost, grunden er de er rigtig rigtig gode og til prisen er de uovervindelige ![]() Tror da også Yamaha spiller godt, så vær du bare glad for den ![]() PS: Du minder mig lidt om den stakkels Chelsea tilhænger som stod blandt Manchester U tilhængerne ved "den glade gris" i går ![]() |
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() |
||
Jamen jeg er skam meget glad for min Yamaha, jeg er bare undrende over at folk svarer på alt andet end det de bliver bedt om. Jeg er så glad for den, at jeg svarer på det tråden handler om, nemlig Yamaha RX-V1800 Redigeret af jespermart - 22-Maj-2008 kl. 23:29 |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Ikke just hans spørgsmål, han er i tvivl om det i det hele taget skal være Yamaha. Så der bliver foreslået en Onkyo TX-SR 805 som alternativ, det er vel okay ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |