|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 23-Maj-2008 kl. 23:02 |
Læs sidste post. Nogen der kender nogen hvide højtalere og sub, behøver ikke være surround, men enten 2 sattelit foran samt sub, eller helt surround med satteliter.. og prisen skal ikke være helt vild, må gerne holdes nede.. Det skal være med aktiv sub, skal jeg lige tilføje... Redigeret af Pizzabager - 26-Maj-2008 kl. 12:20 |
|
![]() |
|
Jones ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hey Jeg har netop et sæt som du beskriver.. 2 højttalere og en sub. Jeg fik et godt tip af Otto fra AV Precision om at købe 2 stk Monitor Audio R90 højttalere og 1 stk Audio Pro Allroom subwoofer. Se monitor Audio højttalere her: http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=63& amp; amp;product_number=1044394 Se Audio Pro Allroom sub her: http://nbradio.dk/shop/audio-pro-allroom-3359p.html Jeg købte det hele hos www.Tapeconnection.dk men kan ikke finde sub'en på deres side mere. Mener jeg gav 4500 for de højttalere + sub'en. God lyd til prisen - synes jeg. Jeg købte det hele i hvidt og det ser superfedt ud. Jones out Redigeret af Jones - 23-Maj-2008 kl. 23:26 |
|
Pio427xa,Pio DVR-645H-s,Sagem60, 2 stk Monitor Audio R90, 1 stk AudioPro Alroom sub
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Dem kigger jeg lige nærmere på, de ser faktisk ganske pæne og små ud
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu var jeg lige i tapeconnection, og kigge på de der R90 satelitter, og de ser faktisk super ud, men et stort problem meldte sig lige, jeg har ikke nogen forstærker, jeg skal kun have min HTPC hængene på væggen, også direkte til sub(monitor R360) og 2 satelitter. Jeg troede det var ligesom gamle dage hvor satelitterne sad til subben, og dermed blev drevet af forstærkeren i subben, men det fik jeg af vide det gør de ikke, de skal have deres egen forstærker, og det ødelægger lidt mit setup, Hvis jeg kan finde plads til at gemme sådan en lille forstærker som han viste mig (en lille rørformet en) hvordan sættes det så til? Så skal kablet fra PC udgangen jo deles til både sub, og satelit forstærker, hvordan gøres det?, ellers skal man bruge optisk out til satelit, og PC out til sub??, det kan vel slet ikke lade sig gøre.. Nogen der har en god ide??? |
|
![]() |
|
Jones ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Kan du ikke fra den forstærker TC præsenterede dig for trække videre til både sat's og sub?? Så din PC-out bare går til forstærkeren og derfra videre til din sub og sat's?? Jones out |
|
Pio427xa,Pio DVR-645H-s,Sagem60, 2 stk Monitor Audio R90, 1 stk AudioPro Alroom sub
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved ikke om den kan, det er den her han anbefalede mig til sateliterne http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=2&pro duct_number=9002011 Den er ret lille og kan gemmes under mit vitrineskab. Redigeret af Pizzabager - 26-Maj-2008 kl. 17:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Har vist fundet en løsning.. har sådan en lille Minijack fordeler, så kan jeg sætte den i bundkort, og så minijack-RCA til henholdsvis forstærker/satelitter og Subwoofer.. sådan må det blive..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |