recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor finder jeg sådan et system?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor finder jeg sådan et system?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacob_top Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor finder jeg sådan et system?
    Sendt: 28-Maj-2008 kl. 14:42
Jeg er i øjeblikket på udkig efter et nyt hjemmebiografsystem/anlæg til hjemmet, og vil gerne have samlet mest muligt i et system. Jeg har et par krav, som jeg ikke umiddelbart kan se hvordan de kan blive opfyldt, hvilket er grunden til jeg spørger her...

Jeg satser stærkt på, at købe en NAS til at være koblet op på mit hjemmenetværk, som skal bruges til central storage af alle mine mediefiler. Dvs. jeg vil være i stand til at nå min musik og film hvor end i verden jeg befinder mig, og jeg vil ikke have noget liggende lokalt nogen steder... Det er her kravene til min nye hjemmebiografsystem/anlæg kommer ind i billedet.  Jeg ønsker et system (een boks med højtalere) som kan fungere som et alt i et hjemmebiografsystem (så simpelt som muligt), men som samtidigt kan tilgå og afspille filer på netværket (enten trådløst eller kablet). Jeg kan simpelthen ikke finde et system der kan overholde det krav... kan det passe? Hvis ikke så er jeg mere end velkommen for forslag :)

Til top
boelle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-August-2004
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 15:21

Ved ikke om en sådan løsning findes; men noget af det nærmeste er vel et mediacenter som dette http://http://www.electrola.dk/shop/frontpage.html men så skal man vel stadig have en sourround-forstærker, hvis du kan nøjes med at hente lyd, findes dvd-recievere f.eks denon 3808  som kan hente lyd og radiostationer fra pc'er i trådløst net http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_ avr-3808_surround_receiver_sort.htm .

Redigeret: Du bør måske uddybe dine krav lidt mere. Skal der være HDMI udgang til dit tv fra denne boks, skal den have blueray dvd, hvilke type højtalere har du tænkt dig.

Redigeret af boelle - 28-Maj-2008 kl. 15:38
Til top
jacob_top Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Maj-2007
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 15:43
Det er ikke rigtig hvad jeg søger - desværre...

Jeg har ikke brug for et decideret mediecenter... I bund og grund skal det bare være ligesom et alt i i et anlæg med harddisk - bortset fra at harddisken befinder sig på netværket... Det perfekte for mig ville noget ala Jamo S260, bose 3-2-1, Samsung HT-X810, Philips HTS8100 (meget forskellige - i know, men fælles er at det er een enhed med meget få højtalere) - bare med 802.11g eller en netværksport.
Til top
Sert Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2007
Point: 293
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 16:10
Hvad med det her, godt nok kun stereo

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu