|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() Sendt: 28-Maj-2008 kl. 12:56 |
|
Hej alle Jeg vil blot dele et lille tip med jer. Jeg har netop været nede og forudbestille MGS4 hos EBgames og det er til en pris omkring 250,- ! (deres listepris er 549.-) Hvordan gjorde jeg så? Jo de kører et tilbud hvor du kan bytte 2 PS3 spil og så købe MGS4 for 9.- Der kommer naturligvis lidt porto oven i samt de 9 kr hos EBgames, men det er alligevel en ret pæn pris for et helt sprit nyt populært spil! (Derudover har jeg spillet de 2 ovenstående spil et nogle dage og kunne sagtens have gennemført dem indtil MGS4 udkommer om 2 ugers tid) Det er blot et tip, jeg tager ikke ansvaret for eventuelle problemer, konstaterer blot at det virkede for mig |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
|
slet ikke så dumt! vil prøve at forhøre mig hos ebgames om de vil godtage nogle bestemte titler.. også købe dem, kun for at kunne tage brug af dette tilbud
![]() ved ikke engang om jeg vil pakke dem ud hvis det er ![]() |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Du kan læse på deres side hvilke titler de ikke tager imod... Det er blandt andet Drakes og Ridge Racer men teoretisk set kan du sagtens købe 2 spil og bytte dem til MGS4 ... |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Det bliver en dyr måned, inklusiv de resterende dage a maj.
WipEout HD i morgen (okay, vi skal vist godt nok have et mirakel nu for at den der 29. maj udgivelse holder stik), GRID og Quake Wars på fredag (ikke helt sikker på den der QW, men jeg ender sikkert med at købe det alligevel når jeg står i forretningen), MGS4 d. 12 og Battlefield: Bad Company d. 27. Nå ja og så måske lige Ferrari Challenge hvis den skulle dukke op (de har vist flyttet datoen nogle gange nu), og muligvis Top Spin 3. Men så kan tegnebogen vist også få en velfortjent pause indtil Soul Calibur IV lander i slutningen af juli. Det er sgu vist godt jeg ikke har planlagt at skulle ud at rejse i sommerferien - der bliver vist ikke penge nok til overs ![]() |
||
![]() |
||
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
|
Jeg mener ikke, at de modtager spil, som stadig er i folie. |
||
![]() |
||
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
|
Jeg fik 320 kr. i sidste uge for en PS3 kopi af GTA4 der stadig var i plastic. Men han tog det da godt nok også af med det samme. |
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
har du en link til det? jeg kan ikke finde listen... |
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
http://www.ebgames.dk/pdf/MGS4.pdf Står forneden hvilke titler det ikke gælder
|
||
![]() |
||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Sjovt de tager Resistance og Motorstorm. Gjorde de nemlig ikke ved deres GTAIV tilbud.
Men tak for tippet. Må se om jeg skal ha byttet et par spil :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja der er ikke rigtig sammenhæng, men tror de gør det for ikke at få for mange titler af den samme... |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() |
|
Det lyder sq smart. Så har jeg bestilt de samme to spil som trådopretteren
![]() |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
MGS er ikke noget der tiltraekker mig. Syntes at det er for svaert ift hvor meget tid jeg har til at bruge paa det. Men har respekt for serien og det unikke koncept som det har. Grafisk ser 4'eren overdrevet godt ud, saa er spaendt, og skal maaske udnytte det her tilbud. Selvom det ikke tiltraekker mig, er det her nok den bedste mulighed for at komme af med Motorstorm og faktisk faa noget for det! Ud over det har jeg Condemned 2 som er gennemfoert (fedt spil btw.) Tak for tippet! |
||
BORING! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |