|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() Sendt: 29-Maj-2008 kl. 01:04 |
Jeg har en Onkyo 605 forstræker med et 5.1 surroundsetup med to Dali Concept 6 som fronthøjtalere.
Jeg kører pt. med en meget gammel Sony cd-afspiller. Tror I, at det vil forbedre lyden meget, hvis jeg skiftede til en bedre CD-afspiller og hvad ville I i så fald anbefale? Onkyo DX7555 ser spændende ud, men er det overkill i forhold til de øvrige enheder? |
|
![]() |
|
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
Hvis de gamle sony CD afspiller er en kvalitets afspiller, er der vel ingen grund til at skifte den, med mindre du er stereo entusiast. Jeg har selv fornylig gen anskaffet mig en CD afspiller, hvilket jeg er utrolig glad for, jeg er begyndt at høre meget CD musik igen. |
|
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tjah, min 19 år gamle Sony CD fræser klarer stadig opgaven til ug. Den er bare ikke meget for at åbne skuffen
![]() |
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() |
Tak for svarene. Beklager dette meget sene svar, men jeg fik desværre en hjernerystelse for et par dage siden, så jeg har ikke siddet ved computeren før nu.
Min afspiller er så vidt jeg ved ikke nogen kvalitetsafspiller. Det var en som min storebrors kæreste havde stående på loftet, så det ville undre mig meget, hvis det er noget specielt overhoved. Modellen er CDP-190. Jeg søgte lige på den og det ser ikke ud til, at der er nogle reviews e.l. af den. Det eneste på dansk jeg fandt var: "Sony CDP-190 (skod)" http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50306 Det tager jeg som en bekræftelse på, at den ikke er noget, der er værd at samle på. Jeg havde lidt overvejet at købe en Cambridge Azur 340C: http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/cd-afspiller/ Tror I, at det er et godt køb? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Lyder ikke rart, det med hovedet, men du er ok nu? Ja min Sony CDP 950 er high-end med dual D/A converter og digital output. Kostede 4000,- for 19 år siden, men har da vist vist sit værd, da den stadig spiller forrygende. Cambridgen ser ud til at være ok, men hvad med at gi' 900 mere og få det bedste til både CD og DVD http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/dvd-afspiller/d enon_dvd-1940_dvd-afspiller_sort.htm |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret.
Næh, det var rimelig ubehageligt... Jeg fik bagsmækken fra en bil i hovedet i mandags og jeg har stadig ondt i hovedet. Men det skulle være normalt, at det kan tage et par uger før man er kommet sig. Denon'en som du linker til ser rigtig fin ud, men jeg har egentlig kun brug for en cd-afspiller, da jeg allerede har dvd osv. Prismæssigt er Cambridgen også det højeste, som jeg kan få kæresten med til. Er der nogen der har erfaring med nogle gode CD-afspillere i Cambridgens prisklasse? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |