|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
krazzen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 30-Maj-2008 kl. 09:25 |
Jeg har læst lidt i følgende indlæg på thegreenbutton: http://thegreenbutton.com/forums/thread/210408.aspx
I følge
indlægget skulle det være muligt via et "hack" at logge på Vista via
fjernskrivebord uden at logge den aktive bruger af.
Det kan kun lade sig gøre
hvis den bruger der logger sig på via fjernskrivebord er den samme som allerede
er logget på lokalt.
Jeg forsøgte selv at
smide hacket på min maskine i går men fik det ikke til at funke.
Er der nogen der har
prøvet det og fået det til at virke?
Hvis I selv vil forsøge
jer, så sørg lige for at læse HELE tråden igennem, for at finde frem til de
nyeste filer, der skulle være kompatible med SP1.
Det kunne være dejligt at
kunne logge på via fjernskrivebord, uden at smide mediecenteret af. Det undrer
mig ret meget at MS ikke har gjort det muligt på forhånd, da det virker logisk
ud fra et brugersynspunkt, og fordi det jo er muligt i linux. Men det handler jo
nok om $$ og at sælge så mange kopier som muligt. Redigeret af krazzen - 30-Maj-2008 kl. 09:28 |
|
![]() |
|
Niels Chr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
hvad med at starte fjernskrivebordet i "console" tilstand - derved logges den nuværende session jo ikke af (medie center lukkes ikke)
jeg har ikke selv forsøgt, men det bude da være fuldt muligt uden hacks |
|
![]() |
|
D. Jensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Jeg kører MCE2005 med en Beta termsrv.dll, der kan jeg være på terminal samtidig med at Medie Centeren er på. Jeg har oprettet en bruger til mce afspilning og en til terminal, så virker det fint. Ved selvfølgelig ikke om det er det samme på Vista. Venter spændt på om det kan lade sig gøre, inden jeg opgraderer til Vista. Dennis |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |