|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() Sendt: 27-Maj-2008 kl. 17:52 |
||
Jeg har købt en del blu-ray film hos dvd.co.uk. de har alle virket perfekt - frem til i dag. Jeg har netop modtaget The Day After Tomorrow, og den funker ikke rigtig. Ca. en gang i minuttet fryser billedet i et par sekunder og lyden forsvinder. Skiven er perfekt uden ridser, så det er lidt underligt, men hva' sh** happens. Er der nogen der har erfaring med returnering/ombytning af skiver hos dvd.co.uk? /Jan
|
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Kan du være ramt af dette? Playback Problems Reported on 'Silver Surfer,' 'Day After Tomorrow' Blu-ray Discs |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Jeg ser, at du har en Sharp BD-afspiller, ligesom mig. For mig at se lyder det nu ikke som om det nødvendigvis er Blu-ray skiven, der er problemet. Det lyder nærmere, som det er selve maskinen der forårsager periodiske signal-udfald. Sådan en maskine havde jeg selv i starten, indtil jeg fik den byttet til et andet eksemplar. Redigeret af musicus - 27-Maj-2008 kl. 18:09 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
||
ja, har fået byttet en derovre fra.Inde under dine ordre kan du fejlmelde filmen,og printe en retur label ,som du kan klistre på filmæsken,så er det gratis at sende den |
|||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Har også købt den hos dvd.co.uk. Siger du at den stopper 1 gang i minuttet lige fra start? Har kun lige haft min i maskinen en 10 min. tid, og der var intet galt |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
det starter ca. 15min inde i filmen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
||
Selv om det er en billig afspiller, så tror jeg den kan frikendes. Alle mine øvrige film afspiller den perfekt - og det gør den stadigvæk. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tak for info. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
I mit tilfælde begynder det mere eller mindre med det samme. Har slet ikke haft tålmodighed til at lade den spille i 15 min. |
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Okay. Jeg studsede bare lidt over ordvalget: " .... de har alle virket perfekt - frem til i dag". Derfor tolkede jeg det, som om de nævnte film tidligere alle har kunnet afspilles problemfrit på Sharp'en, men nu ikke længere kan. Men fint, hvis der ikke er noget i vejen med afspilleren - for den er nu ikke helt dårlig til billedegengivelse. Heller ikke til SD DVD. Af en BD-afspiller til 2.500 kroner er jeg egentlig ganske godt tilfreds med min. Redigeret af musicus - 28-Maj-2008 kl. 15:00 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Så resten i aftes, og den spillede perfekt. Håber du får et fejlfrit eksemplar, for det er sgu en god film
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, jeg kan godt se, at min formulering sagtens kan misforstås. Det der skulle frem var, at alle film modtaget fra dvd.co.uk har virket perfekt - lige frem til til TDAT kom ind af døren. Og jeg er også ganske tilfreds med afspilleren. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |