recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd.co.uk  -  Fejl på BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvd.co.uk - Fejl på BD

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
SorensenS Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Emne: dvd.co.uk - Fejl på BD
    Sendt: 27-Maj-2008 kl. 17:52

Jeg har købt en del blu-ray film hos dvd.co.uk. de har alle virket perfekt - frem til i dag.

Jeg har netop modtaget The Day After Tomorrow, og den funker ikke rigtig. Ca. en gang i minuttet fryser billedet i et par sekunder og lyden forsvinder. Skiven er perfekt uden ridser, så det er lidt underligt, men hva' sh** happens.

Er der nogen der har erfaring med returnering/ombytning af skiver hos dvd.co.uk?

/Jan

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af SorensenS SorensenS skrev:

Jeg har købt en del blu-ray film hos dvd.co.uk. de har alle virket perfekt - frem til i dag.

Jeg har netop modtaget The Day After Tomorrow, og den funker ikke rigtig. Ca. en gang i minuttet fryser billedet i et par sekunder og lyden forsvinder. Skiven er perfekt uden ridser, så det er lidt underligt, men hva' sh** happens.

Er der nogen der har erfaring med returnering/ombytning af skiver hos dvd.co.uk?

Kan du være ramt af dette?

Playback Problems Reported on 'Silver Surfer,' 'Day After Tomorrow' Blu-ray Discs

http://www.highdefdigest.com/news/show/1035

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 18:07

Jeg ser, at du har en Sharp BD-afspiller, ligesom mig.

For mig at se lyder det nu ikke som om det nødvendigvis er Blu-ray skiven, der er problemet. Det lyder nærmere, som det er selve maskinen der forårsager periodiske signal-udfald. Sådan en maskine havde jeg selv i starten, indtil jeg fik den byttet til et andet eksemplar.

Redigeret af musicus - 27-Maj-2008 kl. 18:09
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
ALCFOTO Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 18:08

ja, har fået byttet en derovre fra.Inde under dine ordre kan du

fejlmelde filmen,og printe en retur label ,som du kan klistre på filmæsken,så er det gratis at sende den

Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub
Pioneer PDP LX5090 KALIB.
Pioneer BDP-LX71
LOGITECH HARMONY 1000
Mine Blu-ray film

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 20:26

/Jan

Har også købt den hos dvd.co.uk. Siger du at den stopper 1 gang i minuttet lige fra start? Har kun lige haft min i maskinen en 10 min. tid, og der var intet galt 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

/Jan

Har også købt den hos dvd.co.uk. Siger du at den stopper 1 gang i minuttet lige fra start? Har kun lige haft min i maskinen en 10 min. tid, og der var intet galt 

det starter ca. 15min inde i filmen.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af musicus musicus skrev:

For mig at se lyder det nu ikke som om det nødvendigvis er Blu-ray skiven, der er problemet. Det lyder nærmere, som det er selve maskinen der forårsager periodiske signal-udfald. Sådan en maskine havde jeg selv i starten, indtil jeg fik den byttet til et andet eksemplar.

Selv om det er en billig afspiller, så tror jeg den kan frikendes. Alle mine øvrige film afspiller den perfekt - og det gør den stadigvæk.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af ALCFOTO ALCFOTO skrev:

ja, har fået byttet en derovre fra.Inde under dine ordre kan du

fejlmelde filmen,og printe en retur label ,som du kan klistre på filmæsken,så er det gratis at sende den

Tak for info. Det vil jeg gøre asap.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2008 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

/Jan

det starter ca. 15min inde i filmen.

I mit tilfælde begynder det mere eller mindre med det samme. Har slet ikke haft tålmodighed til at lade den spille i 15 min.

Til top
musicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 14:55

Selv om det er en billig afspiller, så tror jeg den kan frikendes. Alle mine øvrige film afspiller den perfekt - og det gør den stadigvæk.

Okay. Jeg studsede bare lidt over ordvalget: " .... de har alle virket perfekt - frem til i dag". Derfor tolkede jeg det, som om de nævnte  film tidligere alle har kunnet afspilles problemfrit på Sharp'en, men nu ikke længere kan.

Men fint, hvis der ikke er noget i vejen med afspilleren - for den er nu ikke helt dårlig til billedegengivelse. Heller ikke til SD DVD. Af en BD-afspiller til 2.500 kroner er jeg egentlig ganske godt tilfreds med min.

Redigeret af musicus - 28-Maj-2008 kl. 15:00
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X

2x Denon DVD-2930

2x Toshiba HD-XE1,

Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500

Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800

2x DVDO Edge
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 15:41
Så resten i aftes, og den spillede perfekt. Håber du får et fejlfrit eksemplar, for det er sgu en god film
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 18:52

Okay. Jeg studsede bare lidt over ordvalget: " .... de har alle virket perfekt - frem til i dag". Derfor tolkede jeg det, som om de nævnte  film tidligere alle har kunnet afspilles problemfrit på Sharp'en, men nu ikke længere kan.

Men fint, hvis der ikke er noget i vejen med afspilleren - for den er nu ikke helt dårlig til billedegengivelse. Heller ikke til SD DVD. Af en BD-afspiller til 2.500 kroner er jeg egentlig ganske godt tilfreds med min.

Ja, jeg kan godt se, at min formulering sagtens kan misforstås.

Det der skulle frem var, at alle film modtaget fra dvd.co.uk har virket perfekt - lige frem til til TDAT kom ind af døren.

Og jeg er også ganske tilfreds med afspilleren.

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu