|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() Sendt: 29-Maj-2008 kl. 19:56 |
Hej alle.
Jeg mangler lidt hjælp. jeg har købt et Antec VERIS Fusion Black 430 Det var fordybt flot ikke at måle inden man bestiller. Se her bestilte så et Lian Li PC-C35B Jeg har så lige fået en mail fra midtdata det er udgået :-( Det må kun være D37cm B54cm H16Cm Jeg har jo hardware til at ligge micro atx bundkort med onboard gf kort. Nogle bud hvor jeg kan købe sådan et. evt. også brugt hvis man ikke kan finde noget nyt. Ps. fedt forum i har her. Redigeret af jonasf - 29-Maj-2008 kl. 19:58 |
|
![]() |
|
madbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
velkommen til..
Jeg fandt et pc-c35A kig her... http://www.gate2prices.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H00 7934 |
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
Jeg har selv kig på denne her i sort: |
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Mr andersen
Lækker kabinet det er bestilt nu. tak for hjælpen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |