|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() Sendt: 30-Maj-2008 kl. 15:05 |
Jeg kan ikke få mkv filer til at virke i MCE. Når jeg vil afspille den siger den. "Files needed to display video are not installed or not working corretly. Please restart Media Center and/or restart the computer. " Men den afspiller fint i MPC? Jeg har installeret Haali, CoreCodec, Dscaler og FFDSHOW |
|
![]() |
|
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Kopiere følgende text (alt under --- linien) ind i en .txt fil. Gem filen og omdøb den til mkv.reg eller lign, bare den hedder .reg til sidst. Kør herefter filen for at tilføje de indstillinger til din registry. Derefter skal du genstarte windows media center. Så skulle det virke. Media center kender nemlig ikke .mkv filer pr standard, så den skal lige have lidt info. ----- Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\.ogm] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Extensions\.ogm]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Extensions\.mkv] Redigeret af mibu - 30-Maj-2008 kl. 22:15 |
|
/Michael
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Wow, og så siger man at Windoze er nemt at bruge.
![]() ![]() ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kunne også vælge Use shellextensions under installering...
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
jeg skulle gerne have haft alt slået til i haali.
Det er kun når jeg har subs til filmene at de ikke virker. Er der ingen srt fil virker de fint... gad vide hvorfor jeg har enabled vsfilter i haali |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu fundet ud af det er fordi den ikke loader min directvobsub. Nogle der ved hvordan man får den til det?
EDIT: Jeg har sat directvobsub til "always load" ... Redigeret af Epsi - 01-Juni-2008 kl. 21:30 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg fandt i 2004 ud af at du ikke behøver vobsub. Og at Vobsub=lort.
Brug FFdshow som jeg har anvist.... http://www.hifi-musik.dk/?page=viewtopic&t=2581&star t=15 Alt andet er asking for trouble... Redigeret af Patriarken - 03-Juni-2008 kl. 16:38 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Jep det er rigtig. Jeg skal bare lige have rodet med indstillingerne så den tager de subs der ligger i mappen sammen med filen som default :) Skal vist bare skrive et . i linien Tak for hjælpen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |