Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
QuaZ
Bruger
Oprettet: 24-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
|
Emne: blu-ray i føtex Sendt: 31-Maj-2008 kl. 22:19 |
Hej Alle,
Ville bare sprede nyheden om at Føtex begynder at sælge blu-ray film fra på tirsdag (den 2. juni)
Så kommer der endelig endnu en stor og landsdækkende spiller på markedet!:)
Udvalget er ikke fast, er variabelt fra butik til butik (hvor meget de enkelte bestiller hjem) dog vil alle butikker have premiere titler på BD).
That's it.
Redigeret af QuaZ - 31-Maj-2008 kl. 22:24
|
Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3
Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5
Computer: MacBook 2nd gen.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
|
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 22:29 |
der er også nogle bilka butikker som har nogle titler, men de er endnu ikke billigere end andre steder.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
QuaZ
Bruger
Oprettet: 24-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 114
|
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 22:37 |
flemming larsen skrev:
der er også nogle bilka butikker som har nogle titler, men de er endnu ikke billigere end andre steder. |
Ja - men man kan sige at 12 bilkaer modsat 77 føtex butikker så er tilgængeligheden jo noget større, og med en en avis markedsføring fra dk's største detailforretning så vil det klart bringe god fokus på området og med afspillere der nærmer sig de gyldne 1999 kr så får vi nok også snart afspillere at se .. Og så kan vi forhåbentlig få spredt mediet ud til mange flere :-)
Dagligvarebutikkerne sætter jo lidt standarten i de fleste hjem.
|
Billed: Sony 46D3000
Afsp: Sony PlayStation 3
Kameraer: Sony DSC-W200, Sony Alpha 100 D-SLR, Sony HDR-SR5
Computer: MacBook 2nd gen.
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6285
|
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 23:36 |
Det er da rigtig gode nyheder , så kan det være at de snart bliver til at betale i en forretning.Det er rigtig godt med noget mere konkurence , jeg var i Elgiganten mega store i tåstrup i dag , i andet ærinde , og her kostede alle BD filmene 249kr , så de fik IKKE solgt nogen film til mig i dag...
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |
musicus
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Østjylland
Point: 2149
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 01:53 |
hopgreve skrev:
jeg var i Elgiganten mega store i tåstrup i dag , i andet ærinde , og her kostede alle BD filmene 249kr , så de fik IKKE solgt nogen film til mig i dag...
|
Nærig-røv! 
Redigeret af musicus - 01-Juni-2008 kl. 01:54
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930
2x Toshiba HD-XE1,
Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500
Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800
2x DVDO Edge
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 09:38 |
hopgreve skrev:
Det er da rigtig gode nyheder , så kan det være at de snart bliver til at betale i en forretning.Det er rigtig godt med noget mere konkurence , jeg var i Elgiganten mega store i tåstrup i dag , i andet ærinde , og her kostede alle BD filmene 249kr , så de fik IKKE solgt nogen film til mig i dag...
MVH
|
så kan det være vi har set hinanden i dag, jeg var også lige forbi. men de har jo ikke noget man ikke har.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
hopgreve
Guld medlem
Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6285
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 09:44 |
flemming larsen skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
så kan det være vi har set hinanden i dag, jeg var også lige forbi. men de har jo ikke noget man ikke har.
|
Jo de har mange film som jeg ikke har endnu , men 249kr er for dyrt , men lad os nu se hvad der sker når føtex og bilka kommer på banen...
MVH
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 09:47 |
hopgreve skrev:
flemming larsen skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
|
Jo de har mange film som jeg ikke har endnu , men 249kr er for dyrt , men lad os nu se hvad der sker når føtex og bilka kommer på banen...
MVH
|
det er jo altid noget at man kan købe, mange film i uk. med danske tekster enda. billige også, i forhold til dk.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 13:40 |
hopgreve skrev:
MVH
|
Du skulle have været der i sidste uge hvor der var tre for to's pris på udvalgte gode titler
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 13:53 |
Kampus skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
Du skulle have været der i sidste uge hvor der var tre for to's pris på udvalgte gode titler
|
med og uden tekster.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 14:21 |
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
|
med og uden tekster.
|
He he, der VAR tekster på alle. Nogle var dog på Ungarsk og Serbokroatisk 
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 01-Juni-2008 kl. 14:24 |
Kampus skrev:
flemming larsen skrev:
Kampus skrev:
hopgreve skrev:
MVH
|
|
med og uden tekster.
|
He he, der VAR tekster på alle. Nogle var dog på Ungarsk og Serbokroatisk 
|
. du ved hvad jeg mener. ellers kan jeg godt skaffe nogle film med russisk tekst til dig.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |