|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 08-Juni-2005 kl. 20:33 |
Antal tilmeldte til fælleskøbet p.t.: 5 Det relativt ukendte mærke i dette forum - LG - er på vej med god konkurrence til det mærkevarer som vi kender som solide og etablerede, JVC, Sony; Panasonic osv. LG lancerer nemlig en helt ny serie med lang række af DVD-optagere. Se mere bl.a. her: LG’s nye 2005 modeller. LG's dvd-optagere udmærker sig ved at være relativt prisbillige, samtidig med at man får relativt meget for pengene. Interessen for LG's nye dvd-optagere har gjort at vi vil se om der er tilslutning til et fælleskøb på model RH7800H - den næststørste topmodel. Herunder er listet lidt nøgleord: Man må sige - at det ser ikke dårligt ud: HDMI, JPEG billeder på harddisk, MP3 jukebox på harddisk m.m. Ting som flere har efterspurgt som ønsker til fremtidige dvd-optagere - og nu er det her! Den vejledende pris ligger på 5.499,- for denne model. Vi håber naturligvis på at kunne tilbyde fælleskøbere denne model til en fabelagtig pris! Vi vil forsøge med et meget hurtigt fælleskøb på grund af den kommende sommerferie. Hvis man vil læse mere om hvad denne optager kan, så kan man læse manualen her: Den danske manual kan hentes her (4,7 MB). Sååeeh, hvad siger I? Er der nogen, der er interesserede?? Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Det lyder som en maskine der har en del af de funktioner de "store" ikke har, så interessen er der. Prisen er naturligvis ikke uvigtig |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Ja, alene HDMI, DivX samt Dual Layer - gør den ret interessant. Dertil også multiformat DVD (plus/minus) som Sony, og Picture In Picture. For slet ikke at snakke om MP3, JPEG og DivX på harddisk (!) Den kan faktisk ret mange ting som de "store" ikke kan - og hvis de kunne kostede de måske 20.000 kr. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
knot ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Jeg er mere interesseret i den store model RH7900, som iøvrigt kan købes ved www.pixmania.com til 4599,-
/Michael |
|
![]() |
|
Bluejay ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Kunne være interessant den der RH7800 hvis ikke at man allerede var "Forlovet" med en Pioneer /Rasmus |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det er ikke usansynligt at vi kigger på den store model senere - når den kommer på markedet (august). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Jasm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er helt sikkert også interesseret, det er lige hvad jeg har ledt
efter. Nogen der er stødt på nogle gode anmeldelser af maskinen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jasm
Den er helt ny, så der er næppe så mange erfaringer med den. Vores egen anmeldelse kommer først noget senere (det nærmeste jeg tør sige lige nu er: inden august) /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
mjj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
hvor langt er man? og hvilken pris har man? (7800/7900) Og hvad er deadline?
mvh mjj |
|
Flot flot kan den også tale...
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Lige nu ser vi lige om der er interesse for et fælleskøb. Men jeg tror det skal være inden sommerferien.
Redigeret af Thorvald |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Hej Thorvald. Var det måske en ide at vente til efter ferien, og så få begge modeller med. Så er der måske også mulighed for at læse lidt mere om dem indem. mvh |
|
![]() |
|
Bobby ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Lyder bestemt som en interessant model som kan lidt af det hele, men den mangler desværre DVD-RAM afspilning, som jeg meget gerne ser i min kommende recorder, så det bliver en Pioneer istedet mvh Bobby |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |