|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() Sendt: 02-Juni-2008 kl. 11:03 |
Fruen ønsker sig ovenstående. Er der nogle, der har praktisk erfaring med sådan en dims? Hilsen Per |
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Jeg kender nogen der har en. Den er da meget sjov, men den er meget lang tid om det, og ikke særlig effektiv. m.v.h. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvor gammel er modellen? Der kommer hele tiden nye modeller, men om de nye er bedre, skal jeg ikke kunne sige. Mine svigerforældre har en billig noname kopi af en Roomba og den er godt nok ikke særlig god, men hvorvidt den ægte Roomba er bedre, kan jeg desværre ikke sige. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
ahh, det ved jeg ikke, men de har højst haft den et par måneder.
|
|
![]() |
|
PerGew ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Det gør ikke noget at den er lang tid om at støvsuge, den har jo hele dagen til det :-)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Det er ikke sålænge siden at Rabatten havde den med i deres program... du kan måske bruge deres erfaringer her
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Der var en test i rabatten med 3 forskellige af slagsens engang.. Mener den billigste var den bedste, du kan se det LINK der var osse en romba ... |
|
![]() |
|
![]() |
Dem checker jeg lige
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
GEAR har også testet Roomba, men kan ikke lige finde videoen. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har set deres test, og de var rimeligt begejstrede for den, men jeg ville gerne høre fra nogle, der havde praktisk erfaring med den.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9422 |
![]() |
Jeg er med på en hvis du stabler et fælleskøb op. Hader at støvsuge !! |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
så få dig en kæreste.. de er alligevel grundigere.. glemte lige at sådan kan du osse opdrage til andre nyttige triks som jeg ikke lige kunne tænke mig at få robotten til at gøre Redigeret af rhsin - 02-Juni-2008 kl. 12:19 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |