|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() Sendt: 04-April-2008 kl. 13:57 |
Kræver det specielt kendskab til installation af specielle programmer, hvis jeg anskaffer en Synology 207+ for at bruge den sammen med Squeezebox Duet? Beklager, hvis spørgsmålet har været oppe i en anden tråd, men jeg har ikke kunnet finde noget om det. |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Nej det kræver som sådan ikke noget "specielt kendskab". Du skal installere et patch ( se her : http://oinkzwurgl.org/ssods ), men det ville jeg ikke kalde "specielt kendskab" |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
jfrost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Tusind tak for svar. Mvh Jan |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
ikke helt min tråd, men jeg har en 207+ og jeg kan ikke helt for squeezebox til at spille på den. jeg har installeret ssods, og jeg har også installerets squeezeboks på den, og i følge den så burde det hele virker, den har lavet en database og alt, men jeg kan simpelthen ikke komme ind på squeezeboks administartions side. Jeg har fulgt overstående guide, men har stadig dette lille problem, nogen der har et godt råd? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Er der noget andet der bruger port 9000 ? F.eks. en UPnP server?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Nej er det ikke, men har lige tjekket at det er slået fra inde i selve synologyen, skal det være deT?
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ja UPnp må ikke være slået til. Har du tjekket at din evt. firewall har følgende porte åbne:
Port 3483 (UDP) Port 3483 (TCP) Port 9000 (TCP) |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
RuneR ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
husket at være inde på port 9099 og starte squeezeCenter ?
|
|
![]() |
|
![]() |
har lige dobbelt tjekket om det i har skrevet og nada.
her er status SystemHard-/Firmware : Synology Inc. Disk Station 207+ / 2.0.3-0590 (2008/03/12) Load / Uptime : 0.45 0.12 0.04 / 3d 04.31:55 (100% idle) Memory -- Swap : 119/124 MB (shr: 0, buf: 3, cache: 24, rss: 91) -- 15/384 MB SqueezeCenterVersion : 7.0-17793 Process status : PID 2324, state S (sleeping) Memory usage : 67 MB total, 60 MB (90%) RSS Uptime : 3d-04:30:16, 00:50 (0.0%) CPU time SSODS/SC flags : autostart MySQLVersion : 5.0.51 Database size : 29M Process status : PID 2361, state S (sleeping) Memory usage : 43 MB total, 12 MB (28%) RSS Uptime : 3d-04:30:14, 00:00 (0.0%) CPU time ser jo alt sammen rigtigt ud. |
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
åbner Squeezebox ikk selv disse porte? hvis man bruger en NAS som musikkilde så skal der da ikk åbnes nogle porte på den vel - det vel kun når der er ting UDEFRA som skal ind gennem ens router - det andet her kører vel som et lukket netværk - eller sammen netværk?? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo. SC åbner selv disse porte. Jeg tænkte på om der måske var en firewall et eller andet sted i systemet som blokerede.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Kammer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Har endelig fået min SB Duet, men fandt ud af at den ikke kan direkte køre sammen med min DS 101-j. Derfor har jeg investeret i en DS 207+ da jeg kan se i forum at de spiller godt sammen. Nu er jeg kommet så langt, at jeg har installeret SSODS pat-fil, og lagt tar ball i mappen public, men jeg kan ikke få installationsprogrammet til at se den. I min stifinder står den som squeezecenter-7.0.1.tar. Skal den hedde *.tgz eller hvad, og hvordan får jeg den omdybt? Det KissmeTiger skriver, at det ikke kræver specielt kendtskab, det holder vist ikke helt vand. Jeg har "rodet" en del med det nu, men nu kan jeg ikke komme længere. Håber I kan hjælpe mig videre |
|
Kiss DP-558, Nintendo Wii, Synology 101j, Synology 207+
Logitech Squeezebox Duet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |