|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() Sendt: 03-Juni-2008 kl. 14:24 |
Der er kommet en ny version DVBViewer, men desværre er serverne gået ned og har været det et stykke tid nu. Er der en venlig sjæl, der har hentet den nye version og evt. kan sende den til mig, da jeg desværre frygter lidt der går lang tid endnu før den er oppe igen.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10593 |
![]() |
Jeg hægter mig lige på. Jeg mangler den nemlig også. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Boosterx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Hej Bjur Jeg har været inde på dvbviewer.com idag kl 9.00 og igår kl 23.30, så jeg tror, du skal nok prøve at gå ind på deres hjemmeside med lidt forskellige tidsintervaller. Til dem der også har undret sig over at de ikke kan komme ind på dvbviewer.com, så skal det nævnes at det server sted, som dvbviewer holder til, har haft en eksplosion som har smadret nogle server og væltet 3 væge, ialt 9000 hjemmesider blev lagt ned. Man kan læse om udviklingen på deres forum. http://www.dvbviewer.info/forum/index.php?showtopic=27050
Mvh Peter
|
|
HTPC 1, GA-P31-S3L, Core 2 Duo E4300 1.8 GHz, ATI HD4350, Cinergy 2400i DT, Technisat cablestar, hFX® Classic
HTPC 2, GA-P35C-DS3R, Quad Q8400 2.66 GHz, AMD Radon 5750, Nova-DT dual, Silverstone |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Du har tilfældigvis ikke setup filen liggende du kan sende?
|
|
![]() |
|
![]() |
Så er den oppe igen:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |