|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() Sendt: 03-Juni-2008 kl. 16:01 |
Hej derude
Jeg kom til at tænke på, om der ikke findes en hjemmeside, hvor det er muligt at se hvilke titler der er på vej til PS3, fra de forskellige spiludbydere? |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ja jeg synes også at der er kommet to dato'er for Tekken 6 (1/8 og 1/11) men kunne være rart at læse om :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jesper christia ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
ps3fan.dk |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg ved ikke om der er en side med et totalt overblik over alle kommende spil, men ellers er der da gamespot. Der er som regel masser af artikler om kommende spil. http://www.gamespot.com/ps3/index.html?tag=nav-top;ps3&n avclk=ps3 |
|
![]() |
|
nuaa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
tothegame.com
|
|
Også kendte som dpl på andre forummer.
Panasonic 42pz85 Xbox 360 rød RE4 elite Playstation 3 40GB |
|
![]() |
|
K32A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
![]() |
Lækkert ![]() |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Fuck der kommer for mange titler i og omkring september! Det bliver for dyrt og saa er der ALTID for lidt tid!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe jep..
Jeg glæder mig nu allermest til i morgen, hvor BF: Bad Company demoen bliver tilgængelig for alle, så man kan finde ud af om spillet skal forudbestilles. ![]() |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |