|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() Sendt: 03-Juni-2008 kl. 19:08 |
|
Faldt lige over den her som så ret billig ud. Ved ikke om den har været oppe og vende men det er da billigt og så er fragt inklusiv. Sikkert ikke danske tekster.
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5408853/Pirates-Of-The-Ca ribbean-Trilogy-Curse-Of-The-Black-Pearl-Dead-Man-Chest-At-W orld-End/Product.html |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
muligvis tekster på nummer tre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
|
Det siges dog at Play.com annullerer ordrer på forkert prissatte varer, så bliv ikke alt for skuffede hvis I ikke modtager filmene. Det siges dog også i samme åndedræt, at de måske sender en voucher som plaster på såret.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
For 103 kr? Det lyder som en joke. Har lige bestilt dem for 553 kr
![]() |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Ja det vil jeg også sige!...
Lyder rimelig billigt, faktisk utroligt billigt!... De har vidst lavet en form for fejl!. ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jamen så held og lykke med din bestilling. Jeg fastholder dog min egen bestilling, da jeg vil have danske tekster på alle tre film.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
|
de kan vel byttes. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Jeg har så lige fundet ud af følgende:
At de kun sender til UK, da prisen er opgivet i punds!.. ![]() Mvh Zirio CineZirio Onkyo, Pansonic, B&W, Velodyne, Supra, Nordost |
||
![]() |
||
![]() |
|
inden du går ind på den og bestiller, går du op i højre hjørne, og ændrer til euro. og wupti, ingen problemer. Redigeret af flemming larsen - 03-Juni-2008 kl. 20:18 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Præcis. Lavede lige samme fejl først med at bestille i pund. I fejlmeddelelsen skriver de dog, at man skal huske at ændre til euro for levering uden for UK. Redigeret af kena - 03-Juni-2008 kl. 20:38 |
||
![]() |
||
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() |
|
Har også lige bestilt. Bliver spændende om de kommer
![]() |
||
+ 70 positive handler!
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Sagtens, men du har jo oplyst at der ikke er dansk tekst på 1 og 2 fra UK. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |