|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() Sendt: 18-Januar-2008 kl. 21:53 |
||
Hej Hvor på internettet (DK) kan jeg finde kasser/tasker til opbevaring af diske (cd/dvd), så jeg slipper for kasserne der fylder for meget? |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
I DK, nok ikke, men f,eks her: www.billigmedien.de |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Christoff ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=375& ;Parent=3&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating= 0&Max=&Soegeord=&Equal710=&Equal709=&Equ al1234=&Submit.x=19&Submit.y=4 |
|||
Pioneer PDP 508XD, PS3, Højtaler:AudioVector-K3 Super,
Forstærker: Onkyo TX-SR 705, Hdd recorder: Pioneer DVR-LX 70D. DVDO - Edge Samsung SMT-H3126 PVR TViX HD M-6500A, Wii |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Du har formentlig set at Føtex i øjeblikket har Alucases til hhv 200 og 400 disc's. Pris hhv 100,- og 200,-
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||
er det noget der har været i deres avis,eller er det nogen du har set? for det er da en rimelig pris, af dk at være. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Det har vist været i deres avis for et par uger siden. Men så sent som igår så jeg dem i min lokale Føtex, så de må have købt stort ind. Rema 1000 havde den mindste i januar, hvor jeg købte en for 99,- |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() |
||
ok, tak. så må jeg prøve at se næste gang jeg kommer i føtex. det kunne jo være rart at gemme nogen, af dvd filmene i en sådan. jeg kan jo så bare lægge covers i en plastiklomme. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Altså jeg bruger den til mine egne kopier. Synes da at en købefilm skal forblive i et cover
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
det bliver de store titler også, men jeg har altså snart ikke mere plads. ca. 2000 dvd og 150-170 blu-ray. det fylder altså lidt. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
TAK FOR KAFFE!!! Det var eller noget af en samling. Kan du overhovedet holde ud at kigge på alm. DVD efter blu-ray er kommet?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, det er ikke så dårligt. men det ville så være rart at kunne flytte de små titler, og covers så de fyldte lidt mindre. og ja, jeg synes at der er mange af de såkaldte bedre titler, som faktisk står ret godt, på min bd30. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ih næh åh, det siger du ikke, den er da skod til SD har jeg hørt |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |