|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() Sendt: 09-Juni-2008 kl. 01:09 |
Jeg kigger lige nu på to receivere fra Onkyo (805 og 875) og ser at 805'eren ikke har 1080p opskalering. Men kan denne egenskab ikke være ligegyldig, hvis man alligevel har et TV der kan opskalere ordentligt?
På forhånd tak for hjælp og tid. |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
jo
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Chaospling ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
Så med et Philips 42PFL9732D og en PS3 burde jeg da være dækket godt nok ind ik'?
Tak for hjælpen -claus- |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
jo
|
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
![]() |
Og så blev jeg i tvivl igen! Har lige været nede i Hifiklubben, hvor jeg fik fortalt at opskaleringschippen i en receiver altid er langt bedre end den der er i selv et nyere TV.
Så nu kigger jeg igen på Onkyo 805 eller 875 selvom Onkyos service blev svinet til hos Expert eller en Denon 2808 som kun koster kr. 7500! Der er alligevel et spring fra de kr. 7500 til Onkyos 875 på kr. 11000! |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
At de bliver svinet til hos Expert siger vist mere om de ansatte der end det gør om Onkyo's service. Køber du f.eks. en Onkyo hos CSN-teknik, skulle der være ganske god service. Manden kommer endda selv ud og hjælper dig med at sætte det hele op hvis du har behov for det. |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
CSN-teknik har jeg købt min hos.. INGEN problemer overhovedet...
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
![]() |
Aah jeg kan se at du har 875'eren. Det er netop en af dem, jeg overvejer at investere i, men ved ikke om det er overkill.
Jeg har et Full HD TV og en PS3, så umiddelbart burde HQV Reon-VX chippen ikke gøre så meget. Hvad var hovedgrundene til at du valgte lige præcis den receiver? |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
jeg kan ik sige at det lige var det jeg faldt for.. gik mest efter at jeg var fremtidssikret et godt stykke tid.
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() |
Ps3-eren behøver ikke opskallering den klarer det fint selv.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja til 1080p skulle den vist være fin nok, men i andre tilfælde hvor man måske vil have den til at opskalere til 720 er den vist knap så god, så vidt jeg kunne forstå på en anmeldelse. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg opskallerer ikke til 1080p, da mit lcd er fra før full HD blev hvermandseje . Jeg syntes det virker fint, men mine krav er måske ikke så store. Men hvis dit tv kører 1080p, bør du ikke opskallere det til 720. For så skal tv'et bare til at opskallere signallet endnu en gang, da det jo er et 1080 display.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |